Announcement

Collapse
No announcement yet.

Innspill til terminliste 2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Innspill til terminliste 2010

    I forbindelse med at vi allerede nå starter planleggingen av terminliste for EMMAs 2010-sesong, som for øvrig skal samkjøres med dBDrag så langt det overhodet er mulig, vil vi gjerne ha noen innspill fra dere.

    Det gjelder spesielt arrangementer, biltreff o.l. rundt i Norge som vi kan knytte oss til og arrangere sammen med. Dette er selvfølgelig veldig positivt for både oss, arrangør og deltakere da det betyr mer opplegg, flere besøkende og ikke minst en større interesse rundt EMMA, dBDrag og lydkonkurranser blant folk flest som ikke vet helt hva dette er - og dermed forhåpentligvis en større rekruttering.

    Så, vet du om noen arrangementer eller treff neste år - det kan være faste årlige arrangementer eller ting som skal arrangeres for første gang, send meg gjerne et tips på mail espen@emmaweb.no. Vi tar med alt i vurderingen når terminlista for 2010 skal settes opp.
    Espen Skogen
    espen@emmaweb.no
    ---
    Webmaster for www.emmaweb.no.

  • #2
    Et par innspill: minimum 2 treff nord for trøndelag. Sommertreff (hovedtreff) og et i Bodø som i år (gjerne flere treff dersom det lar seg gjøre).
    Finalen blir sånn høvelig på samme tid som i år. Er myyye lettere for oss som kommer nordfra og kjøre sørover.
    Finalen holdes i trøndelag. I alle fall lengre nord enn de to siste årene.
    Mvh Morten
    - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
    Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
    Bad Sound Kills Good Music!

    Comment


    • #3
      terminliste

      håper på flere treff rundt tønsberg/vestfold område.
      volvo 740 turbo,1987.genesis, alpine, supra cables, odyssey, tsunami, turtle wax.

      Comment


      • #4
        nødt å komme flere enn 2 treff til nord-norge!! sånn er det bare
        Bjørn M Wilhelmsen
        Team Alta Bilstereo
        www.emmanorway.com

        Comment


        • #5
          Originally posted by Alta Bilstereo View Post
          nødt å komme flere enn 2 treff til nord-norge!! sånn er det bare
          Vi jobber med flere konkurranser i nord fremover. Dessverre kan jeg ikke love at det blir Alta, Bjørn
          Espen Skogen
          espen@emmaweb.no
          ---
          Webmaster for www.emmaweb.no.

          Comment


          • #6
            åssen er det å få til noe med noen av de litt større VAG-treffa da?
            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

            Comment


            • #7
              er ikke vacn-folket gennerelt imot nesten alt som har med stereo å gjøre?
              Mvh Morten
              - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
              Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
              Bad Sound Kills Good Music!

              Comment


              • #8
                Sant nok... hehe men må da gå an og omvende noen av dem også? hehe...
                Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                Comment


                • #9
                  terminliste

                  gleder meg ihvertfall til neste sesong
                  volvo 740 turbo,1987.genesis, alpine, supra cables, odyssey, tsunami, turtle wax.

                  Comment


                  • #10
                    noe som treffer hedmark/oppland (utenom gatebil!) hadde vært greit
                    Last edited by LLH; 23-09-2009, 22:21.
                    sound.vision.soul

                    Type R

                    Comment


                    • #11
                      Treff som gjør at man kan se mjøsa er alltid bra :P
                      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                      Comment


                      • #12
                        Et treff (dB-drag og EMMA) under elvefestivalen i Drammen i August neste år Masse folk uansett, så litt publisitet rundt det vi driver med er aldri dumt! Lage litt ut av det kan vi sikkert gjøre også
                        Mvh Tony
                        - The only road to take is perfection itself

                        Comment


                        • #13
                          Kombinere treff i lag med når enkeltklubber har treff, som flere har foreslått.
                          Så de som henger i egne bilklubber bør ta litt initiativ komme med aktuelle datoer for å kombinere treff. Emma bør se på terminlistene til disse enkeltklubbene og se om det lar seg gjøre og kombinere noe. Dette bør også være kostnadbesparerende mtp. evt. leiepris. Mer folk, større arrangement og mer action vil det jo garantert bli. Tenk rekrutteringsmuligheten..

                          Treff på vestlandet! Var i Kristiansand og Vanse i sør, men ingen i vest. Det finnes vertfall db-miljø i Rogaland, og noe SQ, men lite interesse for lang reising gang på gang. Stort sett bare meg i SQ vertfall.

                          Hør med bilstereobutikker, de ønsker vell ofte å være med på noe?
                          Eikens Bilstereo i Rogaland er mulig interessert. Har pratet med han, og han ønsket gjerne å bli kontaktet for å høre hva de må bistå med....
                          Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                          Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                          Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                          Comment


                          • #14
                            Det hadde vært fint med to treff nord for polarsirkelen i det minste, har lyst å delta i noen treff jeg også.
                            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                            Comment


                            • #15
                              valdres treffet er vel ett årlig vw treff med grei størrelse. er vel helga rundt 1 mai tror jeg. Er bare høre med Anders. så han var der iår
                              Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                              Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                              Comment

                              Working...
                              X