I samarbeid med Midnight Club inviterer EMMA til SQ og ESPL på Gardermoen Motorpark lørdag 5. september. Som sist treff med Midnight Club starter konkurransen kl 11.00 denne lørdagen. Møt opp i god tid!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
EMMA: Gardermoen, lørdag 5. september
Collapse
X
-
EMMA: Gardermoen, lørdag 5. september
Tags: None
-
Foreløpig ca 10 SQ-påmeldte, men så får vi se om det blir noe frafall pga misforståelsen om dagen - det er jo lørdag, og ikke søndag som tidligere meldt..Originally posted by InstallBay Tønsberg View PostMange som dukker opp?
Jeg og en viss 740 dukker opp regner jeg med
Comment
-
Simen Arnesen Experienced 7 Channels
Andreas Henriksen Advanced Unlimited
Erik Andre Nordby Advanced Unlimited
Espen Fabian Solem Experienced 5 Channels
Kent-Olav Moe Experienced Unlimited
Thomas Selvåg Experienced Unlimited
Tore "tufte" Jønsberg Advanced 5 Channels
Egil Magoulas-Eide Advanced 7 Channels
Tony Bardalen Advanced 7 Channels
Er de som er påmeldt på nåværende tidspunkt.sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Dette fucka opp hele tidsskjemaet mitt for klargjøring da..
hadde store planer for ting som skulle rekkes den lørdagen jeg.. hehe..
Experienced 7 Channels? trodde det bare var 5 og unl jeg?Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Er nok det, copy paste fra emmaweb.. sikkert en typo
Jeg måtte forøvrig melde meg av da det har kommet noe i veien.. jeg meldte meg faktisk på da jeg trodde det var søndag, lørdag er ganske håpløst for meg.. skal da prøve å komme meg avgårde fordet, men kan ikke love noe.Last edited by Erik André; 03-09-2009, 02:17.sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Korrekt, skrivefeil. Skal være Unlimited. Rettes.Originally posted by Erik André View PostEr nok det, copy paste fra emmaweb.. sikkert en typo
Comment
-
jeg kunne tenke meg å komme og
men vet ikke om jeg kommer med 2 biler igjen -vanskelig å kjøre begge samtidig...
--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett
Comment
-
Men hvorfor er ikke denne infoen lagt ut på emmaweb da? Det burde den vel i aller høyeste grad blitt ??Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Originally posted by Erik André View PostSimen Arnesen Experienced 7 Channels
Andreas Henriksen Advanced Unlimited
Erik Andre Nordby Advanced Unlimited
Espen Fabian Solem Experienced 5 Channels
Kent-Olav Moe Experienced Unlimited
Thomas Selvåg Experienced Unlimited
Egil Magoulas-Eide Advanced 7 Channels
Tony Bardalen Advanced 7 Channels
Er de som er påmeldt på nåværende tidspunkt.
da var det mere riktig
Mvh
Tufte's hotline
Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak
Comment
-
Her ble det mye frem og tilbake. Det er Lørdag 5. september som er korrekt. All tekst, terminliste og EMMA Profil skal nå være oppdatert med den korrekte datoen.Originally posted by Onkel reisende Mack View Posthar det blitt forandring igjen??? står nå søndag 6. september på emmaweb? noe forvirra
Comment
Comment