Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilke funksjoner ønsker du på Emmaweb.no?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Se her ja, der kom det flere meninger om temaet. Da tar vi det selvfølgelig opp til en ny vurdering og ser på mulighetene for å gjøre det på en annen måte.
    Espen Skogen
    espen@emmaweb.no
    ---
    Webmaster for www.emmaweb.no.

    Comment


    • #17
      Nå har jeg lagt inn klasser på medlemslista, slik at man slipper å gå inn på den enkeltes profil.

      Merk at det her er SQ som er prioritert, så hvis deltakeren er registrert som både SQ- og ESPL-deltaker vil SQ-klassen vises, og man må inn på profilen for å se ESPL-klasse.
      Last edited by espsko; 27-08-2009, 20:53.
      Espen Skogen
      espen@emmaweb.no
      ---
      Webmaster for www.emmaweb.no.

      Comment


      • #18
        -spec liste på hvilket utstyr som er i bilen
        - navn på eventuelt sponsorer
        -bilder av bil/innstalasjon
        -resultater/plasseringer blir automtaisk sendt over til de bilstereo importørene/forhandlerene som måtte ønske det (akkurat nå så vet vel ikke importørene en DRITT om hvem som bruker deres utsyr der ute,noe som fører til at det er håpløst å få spons avtale + att det ettervært blir værre for dere å får støtte av leverandørene)
        "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

        Comment


        • #19
          Samletråder eller generelt bilder fra vært hvert treff.
          Er jo en volsomt lokkemiddel til dem som ikke er med.....
          Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
          Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
          Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

          Comment


          • #20
            Nytt ønske:
            Mulighet for å kunne sortere medlemslista etter navn, fylke og klasse
            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

            Comment


            • #21
              second that
              [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

              Comment


              • #22
                Originally posted by espsko View Post
                Nå har vi diskutert denne saken nok. Sorry, men nå har vi innført scanning i etterkant og nedlasting fra web.
                Hvor mange dager tar en scanning av et scoresheet?

                Ikke for å være Mr negativ, men med så mye treghet burde siden vært mer statisk og ikke lagt opp til å være så dynamisk du streber etter.. krever langt mer jobb enn hva du har tid til.

                Vil du ha en dynamisk side så legg opp til at de som faktisk er interesert i dette har mulighet til å logge inn, legge til nyheter, bilder og enkle ting som kan gjøre at folk utenifra syns siden er tiltrekkende og kanskje vurderer å ta seg en tur på neste konk.. Mye mer spennende å sitte å se på www.lydtrykk.no

                Ikke bruk en masse tid på å programer nye ting når du ikke klarer å holde det som er der allerede oppdatert

                my two cent!
                sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Erik André View Post
                  Vil du ha en dynamisk side så legg opp til at de som faktisk er interesert i dette har mulighet til å logge inn, legge til nyheter, bilder og enkle ting som kan gjøre at folk utenifra syns siden er tiltrekkende og kanskje vurderer å ta seg en tur på neste konk.. Mye mer spennende å sitte å se på www.lydtrykk.no

                  Ikke bruk en masse tid på å programer nye ting når du ikke klarer å holde det som er der allerede oppdatert

                  my two cent!
                  Hvis du har lyst til å bidra er det bare å si fra, Erik André. Jeg oppretter selvfølgelig gjerne en konto til deg slik at du kan logge inn og legge til nyheter og bilder. Du bruker jo mye tid på tilbakemeldinger og forslag til endringer her, så da har du sikkert tid til å skrive en nyhet eller to iblant. Det skal jo ikke så mye til.
                  Espen Skogen
                  espen@emmaweb.no
                  ---
                  Webmaster for www.emmaweb.no.

                  Comment


                  • #24
                    så bra.. sett igang
                    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                    Comment


                    • #25
                      Add bruker til meg også, kan gjerne skrive artikkel og legge inn bilder fra konkurransene?
                      Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                      Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                      Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                      Comment


                      • #26
                        Flott.

                        Det er kjempeflott gutter. Som dere kanskje vet, er jeg litt allergisk mot datamaskner..
                        Ketil Skjei
                        Leder EmmaNorway
                        www.emmaweb.no

                        Comment


                        • #27
                          Du og Tufte klarte dere da greit nok i sverige hørtes det ut som.. hehe.. ihvertfall det lille jeg hørte av hva som foregikk i bakgrunnen i tlfen.. hehe..
                          Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                          Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                          Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                          -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                          Comment


                          • #28
                            Wee... alle vil være med!

                            Lag en til meg også 'a
                            [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                            Comment

                            Working...
                            X