Announcement

Collapse
No announcement yet.

EMMA: NM-finale 18. og 19. september

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Bassoflove View Post
    Jeg får omformulere meg litt her....
    På innslaget som Lokal-TV for Aust-Agder spilles en sang eller låt om du vil(rett før de intervjuer Morty00(?))
    Hvem spiller og hva heter Tracket?
    TrackID er en fin ting...
    "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

    Comment


    • #62
      Originally posted by Jonny.B View Post
      TrackID er en fin ting...
      Forventer du at TrackID skal klare og oppfange den lille snutten som blir spilt?
      Tvilsomt.. Jeg prøvde, men fant ingen treff, noen steder...
      2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

      Comment


      • #63
        Originally posted by J.T. View Post
        Forventer du at TrackID skal klare og oppfange den lille snutten som blir spilt?
        Tvilsomt.. Jeg prøvde, men fant ingen treff, noen steder...
        nei da så...
        "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

        Comment


        • #64
          Men om du har fått det til da, så kan du jo evt. fortelle oss hva sangen heter
          (Og nei, jeg var egentlig ikke pessimistisk i forrige innlegg, selvom det kunne virke sånn )
          2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

          Comment


          • #65
            Originally posted by J.T. View Post
            Men om du har fått det til da, så kan du jo evt. fortelle oss hva sangen heter
            (Og nei, jeg var egentlig ikke pessimistisk i forrige innlegg, selvom det kunne virke sånn )
            har ikke hørt sangen en gang jeg
            "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

            Comment


            • #66
              For å være mere presis i tracket jeg er ute etter spilles det på 0950 til 0955 på dette innslaget: http://www.tvnorge.no/Aktuelt/?clipid=5660
              No Windows-crap,just Mac Power

              Comment


              • #67
                Er det ikke -Flo Rida - low- da?

                Comment


                • #68
                  Takk.....
                  No Windows-crap,just Mac Power

                  Comment

                  Working...
                  X