Originally posted by thomasekeli
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Emma Julebord.
Collapse
X
-
Det går bra det.. Vi reiser ikke nå på mandag alikevel..Originally posted by thomasekeli View PostHva? er jeg bare et andrevalg..!?
Hmm.... Plutselig jææævlig opptatt 22. desember jeg ass...

Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
-
Til dere som ikke har sendt mail til pamelding@emmaweb.no, så begynner det å haste.. Vi må ha alle påmeldinge på mail, da også med fuldt navn, og fødselsdato ASAP. Til nå er vi bare 10 mann, og jeg regner med at dere vet hvem som har sendt mail og ikke..Originally posted by Audio-art View PostDa er det bestemt: Avreise 23. Januar kl 17.00. Er i Norge 25 Januar 09.30.
Jeg sender nå også en mail i retur til dere som har meldt dere på.
Comment
-
-
Data er din greie, men det funker for meg hvis jeg trykker på "den røde teksten" slik at explorer åpnes og mailen kan skrives..Originally posted by Typhon View PostPrøvd å sende deg svar på mail et to-tre ganger på den adressen, men kommer ikke fram!
Sender på PM om det er ok?
Comment
-
Avlyse??
Hei igjen alle sammen.
Db drag har trekt seg fra å være med på dette, og hvis det ikke er et godt antal som melder seg på i løpet av morgndagen, onsdag 14. Jan, ser vi ingen annen løsning en å avlyse dette julebordet. Det er til nå bare 7 påmeldte..
Send mail til pamelding@emmaweb.no
Comment
-
ikke rart dem har trekt seg, de hadde jo ikke sagt ifra til medlemmene jo
Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
Comment
Comment