Announcement

Collapse
No announcement yet.

Emma Julebord.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• neptyr
    replied
    Originally posted by spioner View Post
    arg, jeg er kun 18 da : /

er det ikke sånn at man kan være med vis en er over 24 eller noe da a?
    Tenker det er en del av dem som kan gå som verge ja...

Leave a comment:

• spioner
    replied
    arg, jeg er kun 18 da : /

er det ikke sånn at man kan være med vis en er over 24 eller noe da a?

Leave a comment:

• Tony
    replied
    Originally posted by EmmaNorway View Post
    Nope.. men for neste år så er den det..
    *stands corrected*

Menneh, bare finn en dato dere. Jeg og fruen er med

Leave a comment:

• Audio-art
    replied
    Originally posted by spioner View Post
    hvor mye koster det får folk som ikke var medlem i år da? og hva er egentig aldersgrense på sånt?
    Årskontigenten for 2008 er 200 kr.
    Aldersgrense er 20 år, resten står her:http://www.dfdsseaways.no/Gruppereis...upper_julebord
    Last edited by Audio-art; 09-12-2008, 10:57.

Leave a comment:

• spioner
    replied
    hvor mye koster det får folk som ikke var medlem i år da? og hva er egentig aldersgrense på sånt?

Leave a comment:

• EmmaNorway
    replied
    Originally posted by Typhon View Post
    YEY!!

Og er man medlem i Bilstereoforbundet, så er jo kontigenten allerde dekket. Am I right?
    Nope.. men for neste år så er den det..

Leave a comment:

• andreash
    replied
    Da er jeg påmeldt.

Leave a comment:

• Tony
    replied
    YEY!!

Og er man medlem i Bilstereoforbundet, så er jo kontigenten allerde dekket. Am I right?

Leave a comment:

• EmmaNorway
    replied
    Avgjørelse.

Da er det bestemt!
    Vi sammkjører vårt Emma- julebord sammen med dB-dragracing.
    D.v.s. at Emma folket sender mail til pamelding@emmaweb.no, mens dB draggere sender mail til siv@dbdragraing.no. Julebordet er for de som har betalt medlemskontigent i 2008. Hvis du ikke har, så lar det seg gjøre ved betalingen av julebordet. Det er som før sagt greit å ha med følge.
    Det er binnende påmelding og forhåndsbetaling.
    Det vil bli på DFDS`s båt til Kjøbenhavn, med avreise fredag og vi er tilbake søndag.
    Dato vil bli bestemt en av de første dagene.

Leave a comment:

• spioner
    replied
    veit noen hvor mye båten koster? og får jeg egentlig bli med selv om jeg ikke har deltat selv da jeg mest trolig deltar når bilen er ferdig på nyåret en eller annen gang forhåpentligvis vis jeg får fiksa den etter den crasjen den kom utfår

Leave a comment:

• Joboo
    replied
    vi også har planer om å bli ferdig til første treff. ble noe tull med lakkeringen di dag. så vi de som lakkere sleit litt da. lakken var så gjennomsiktig at de måtte bruke en annen farge kombinasjon. men den blir vist knall tøff i følge dem. vi har ikke sett den enda da. når vi får den igjen så starte bygging innvendig. så har mye igjen

Leave a comment:

• thomasekeli
    replied
    Me 2!!! Håper bare jeg får ferdig bilen FØR sesongen starter denne gangen.... Hehe
    Sommeren bare MÅ bli fantastisk!!
    (Savner EMMA-bussen, hehe)

Leave a comment:

• Joboo
    replied
    ja hun burde det. kult at du kaller henne luciene da vi gleder oss til sommeren da

Leave a comment:

• thomasekeli
    replied
    Nei vet du hva! Luciene får ta seg fri om så var!
    Dato blir vel presentert etterhvert som godtfolket som styrer skuta har funnet ut hvem, hva og hvor. Oppdatering skjer nok her nøyaktig akkurat når de finner det for godt

Leave a comment:

• Joboo
    replied
    oki. blir det en helg? evt hvor lang tid i forveien setter dere opp datoen. jeg har fri hver helg jeg , men samboeren min har ikke det. men vi kunne tenkt oss å bli med evt hvis datoen passer.

Leave a comment:

Working...
X