Originally posted by Joboo
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Emma Julebord.
Collapse
X
-
Julebordet er selvfølgelig for alle som har tilknytning til EMMA på et vis osv.
Om man har deltat noen ganger i år, ifjor, 10 år tilbake eller bare hat lyst til å bli med en gjeng på tur...
Leave a comment:
-
er det lov for alle å være med på julebord eller bare de som har konkurrert gjennom hele sesongen?
Leave a comment:
-
Hvis vi dB folka er invitert, så stiller jeg så lenge det er alkohol med i bildet
Leave a comment:
-
som medlem av bilstereoforbundet skal jeg self bli medOriginally posted by Joakim View PostEr med vettu!
Organiseringen kommer vi frem til om litt, diskuterer litt frem og tilbake om hvordan vi skal legge det opp. Men JEG håper alle er enige i å satse på nyåret som best egnet tidspunkt. De fleste er vel sånn passe opptatt med andre arrangementer nå før jul...
bare si ifra når og hvor -litt i forveien
så er jeg med
Leave a comment:
-
Stemmer bra detta. Vi er i dialog med Bilstereoforbundet, om at det kanskje skal bli et julebord for medlemmer der, og det blir nok etter jul.Originally posted by Joakim View PostEr med vettu!
Organiseringen kommer vi frem til om litt, diskuterer litt frem og tilbake om hvordan vi skal legge det opp. Men JEG håper alle er enige i å satse på nyåret som best egnet tidspunkt. De fleste er vel sånn passe opptatt med andre arrangementer nå før jul...
Leave a comment:
-
Er med vettu!Originally posted by thomasekeli View PostGodt, godt. Da er vi syv!
Hører jeg flere?
Leave a comment:
-
Godt da er vi oppe i fem.
Marius
Biffen
Thomas
Tony
Ketil
Hører jeg noen flere..?
Leave a comment:
-
Kanskje best å finne en tid i Januar ja, kan bli litt kort varsel for noen. Skal egentlig på julebord med jobben i midten av Januar, men driter glatt i det for å bli med her
Så, hvem andre er med?
Leave a comment:
-
Såeh... Da blir det julebord da?
Jeg foreslår januar, jeg.. Det er gull! Hvem er med? Alle er med!? Så flott! Gleder meg!
Leave a comment:
Leave a comment: