Announcement

Collapse
No announcement yet.

Emma Julebord.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• EmmaNorway
    replied
    Originally posted by Joboo View Post
    når er dette julebordet da?
    Det blir nok i januar, en gang. Dato er ikke bestemt enda.

Leave a comment:

• Joboo
    replied
    når er dette julebordet da?

Leave a comment:

• Andy
    replied
    Julebordet er selvfølgelig for alle som har tilknytning til EMMA på et vis osv.
    Om man har deltat noen ganger i år, ifjor, 10 år tilbake eller bare hat lyst til å bli med en gjeng på tur...

Leave a comment:

• Joboo
    replied
    er det lov for alle å være med på julebord eller bare de som har konkurrert gjennom hele sesongen?

Leave a comment:

• dynabelgolfen
    replied
    Hvis vi dB folka er invitert, så stiller jeg så lenge det er alkohol med i bildet

Leave a comment:

• matador
    replied
    Originally posted by Joakim View Post
    Er med vettu!
    Organiseringen kommer vi frem til om litt, diskuterer litt frem og tilbake om hvordan vi skal legge det opp. Men JEG håper alle er enige i å satse på nyåret som best egnet tidspunkt. De fleste er vel sånn passe opptatt med andre arrangementer nå før jul...
    som medlem av bilstereoforbundet skal jeg self bli med bare si ifra når og hvor -litt i forveien så er jeg med

Leave a comment:

• EmmaNorway
    replied
    Originally posted by Joakim View Post
    Er med vettu!
    Organiseringen kommer vi frem til om litt, diskuterer litt frem og tilbake om hvordan vi skal legge det opp. Men JEG håper alle er enige i å satse på nyåret som best egnet tidspunkt. De fleste er vel sånn passe opptatt med andre arrangementer nå før jul...
    Stemmer bra detta. Vi er i dialog med Bilstereoforbundet, om at det kanskje skal bli et julebord for medlemmer der, og det blir nok etter jul.

Leave a comment:

• Joakim
    replied
    Originally posted by thomasekeli View Post
    Godt, godt. Da er vi syv!

Hører jeg flere?
    Er med vettu!

Leave a comment:

• tigra
    replied
    Skulle det være sammen med db drag folka også eller.

Leave a comment:

• thomasekeli
    replied
    Godt, godt. Da er vi syv!

Hører jeg flere?

Leave a comment:

• andreash
    replied
    Jeg og Eivind er med på det.

Leave a comment:

• thomasekeli
    replied
    Godt da er vi oppe i fem.

Marius
    Biffen
    Thomas
    Tony
    Ketil

Hører jeg noen flere..?

Leave a comment:

• biffen071278
    replied
    jerg er med i januar

Leave a comment:

• Bussemannen
    replied
    Kanskje best å finne en tid i Januar ja, kan bli litt kort varsel for noen. Skal egentlig på julebord med jobben i midten av Januar, men driter glatt i det for å bli med her
    Så, hvem andre er med?

Leave a comment:

• thomasekeli
    replied
    Såeh... Da blir det julebord da?

Jeg foreslår januar, jeg.. Det er gull! Hvem er med? Alle er med!? Så flott! Gleder meg!

Leave a comment:

Working...
X