Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reiseruter til EM i Wels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Tufte View Post
    jeg er med, men har ikke noe lyst til racerbil kjøring nedover. og det har det vært en tendens til på slike turer. så om det skal bli et sånn kappløp og kjøre på nedover Europa og alle skal det, så vurderer jeg å bli hjemme.
    to ting som er faktorer her: har ingen bil som kjører fort og er heller ikke så veldig gla i høye hastigheter på ukjente veier.

    Utover dette så er jeg positiv til å bli med til Sveits
    Da foreslår jeg at du kan slå følge med meg og Thomas Vi skal ta det rolig nedover der, så passer bra om du joiner oss.
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #17
      Jeg slenger meg på den rolige turen. Min Corsa er ingen racerbil. Så får vi se om det blir Oslo-Kiel eller Langesund-Hirtshals, tog eller hva vi kommer frem til.
      Andreas Henriksen
      Citroën C4 2006
      Pioneer ODR, Mcintosh og B2

      Comment


      • #18
        Originally posted by Tufte View Post
        jeg er med, men har ikke noe lyst til racerbil kjøring nedover. og det har det vært en tendens til på slike turer. så om det skal bli et sånn kappløp og kjøre på nedover Europa og alle skal det, så vurderer jeg å bli hjemme.
        to ting som er faktorer her: har ingen bil som kjører fort og er heller ikke så veldig gla i høye hastigheter på ukjente veier.

        Utover dette så er jeg positiv til å bli med til Sveits
        Da resten har planer om å reise til Østerike, så vet jeg ikke åssen vi skal løse ditt ønske om sveits

        Jeg skal love å ikke la BMW`n få fritt spillerom, men 120-130 er vel greit??
        Ketil Skjei
        Leder EmmaNorway
        www.emmaweb.no

        Comment


        • #19
          Vet ikke hvorfor jeg trodde at dere skulle til Hamburg, men :P

          Er helt klart billigere å benytte seg av Langesund-Hirtshals ferga uansett..
          Mvh.
          Roy
          Mob: 40 30 99 06

          Comment


          • #20
            Hehe... kan bli spennende å se hvem som dukker opp, og ikke, da

            Og nei, bilen min er heller ingen racerbil. Selv om jeg har japsepotte og sinna styling haha
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

            Comment


            • #21
              Hmm... Skal jeg nedover?
              Frister noe jææææævlig! Får se hva jeg får til..

              Når burde vi egentlig bestille tur og hotell...? (Regner jo med at hotell burde vært bestilt for en god stund siden.. egentlig..)
              [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

              Comment


              • #22
                Dersom jeg er kvaliflisert, har nok penger og får fri fra jobb så blir jeg med!!
                Mvh Morten
                - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
                Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
                Bad Sound Kills Good Music!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by thomasekeli View Post
                  Hmm... Skal jeg nedover?
                  Frister noe jææææævlig! Får se hva jeg får til..

                  Når burde vi egentlig bestille tur og hotell...? (Regner jo med at hotell burde vært bestilt for en god stund siden.. egentlig..)
                  Det er bestilt ett antall hottelrom som står på Norge og Sverige foreløpig. Derfor er det litt viktig at dere som vet at dere skal nedover, sier ifra så fort som mulig. Disse rommene er bestilt fra onsdag til søndag, 4 netter.
                  Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
                  Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
                  post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

                  Comment


                  • #24
                    noen som klarer å anslå hvor mye det vil koste å reise til Østerike m/ overnatting?

                    edit: Så at det sto noen reiseeksempler i første post, men noen som vet hva det koster for hotellrom? Personling så foretrekker jeg at det blir noen strekker med ferge/tog, siden jeg først må kjøre fra Bodø til Oslo. Men det avhenger av at det blir billigere enn å kjøre hele veien.
                    Last edited by Morty00; 21-08-2008, 12:53.
                    Mvh Morten
                    - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
                    Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
                    Bad Sound Kills Good Music!

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by EmmaNorway View Post
                      Da resten har planer om å reise til Østerike, så vet jeg ikke åssen vi skal løse ditt ønske om sveits

                      Jeg skal love å ikke la BMW`n få fritt spillerom, men 120-130 er vel greit??
                      selvsagt var det i Østerrike jeg mente
                      120-130km/t er jo greit bare ikke det blir gjennomsnitts hastigheten....
                      Mvh
                      Tufte's hotline

                      Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Typhon View Post
                        Da foreslår jeg at du kan slå følge med meg og Thomas Vi skal ta det rolig nedover der, så passer bra om du joiner oss.
                        det høres ut som en god plan
                        Mvh
                        Tufte's hotline

                        Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Tufte View Post
                          selvsagt var det i Østerrike jeg mente
                          120-130km/t er jo greit bare ikke det blir gjennomsnitts hastigheten....
                          Neida, det blir nok noen stopp underveis, som får det ned..
                          Ketil Skjei
                          Leder EmmaNorway
                          www.emmaweb.no

                          Comment


                          • #28
                            hehe.....
                            [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by EmmaNorway View Post
                              Neida, det blir nok noen stopp underveis, som får det ned..

                              hehe da høres det ut som om det er godt planlagt, for da må jeg nesten ha med meg proviant slik at jeg når igjen dere da dere stopper...
                              Mvh
                              Tufte's hotline

                              Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Tufte View Post
                                hehe da høres det ut som om det er godt planlagt, for da må jeg nesten ha med meg proviant slik at jeg når igjen dere da dere stopper...
                                Det har jo vært noen insidenter på disse turene. Så en grundig gjenomgang av bilen, før avreise er ikke dumt. Personlig så ble det helt stopp, da en drivakselmansjett var defekt på tur til Em i Stütgart i 1998.
                                Det er en litt mere monoton påkjenningå kjøre autoban, samenlignet med "krøtterstiene" her hjemme.
                                Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
                                Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
                                post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

                                Comment

                                Working...
                                X