Announcement

Collapse
No announcement yet.

EMMA Profil: Registrer deg nå!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Det er jo en kjempe løsning!!

    Men om jeg som AD skal få pirke litt så hadde det vært ekstra kult om det stod "mindre info" når den er åpen... hehe
    [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

    Comment


    • #17
      Originally posted by thomasekeli View Post
      Det er jo en kjempe løsning!!

      Men om jeg som AD skal få pirke litt så hadde det vært ekstra kult om det stod "mindre info" når den er åpen... hehe
      Det er planen, jeg har bare ikke kommet så langt enda
      Espen Skogen
      espen@emmaweb.no
      ---
      Webmaster for www.emmaweb.no.

      Comment


      • #18
        Da byttes teksten fra "Mer info" til "Skjul info" når infoen vises. Har i tillegg kost meg med å legge til litt ikoner her og der.
        Last edited by espsko; 24-07-2008, 18:21.
        Espen Skogen
        espen@emmaweb.no
        ---
        Webmaster for www.emmaweb.no.

        Comment


        • #19
          Hehe, faen den siden blir bare så fet...
          Jeg er stadig imponert over arbeidet ditt Espen!
          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

          Comment


          • #20
            Jeg ser at noen som kun har deltatt i ESPL har registrert seg. Grunnen til at dere ikke har mottatt passord enda er at ESPL-resultater enda ikke er lagt inn, men dette burde komme relativt snart. Dere vil da bli aktivert og få tilsendt informasjonen dere trenger for å logge inn.

            Når det gjelder resten av systemet kommer det i løpet av kort tid mulighet for å melde seg på samme konkurranse i flere ulike klasser, da dette har blitt etterspurt fra flere. I forbindelse med at denne funksjonaliteten legges inn vil vi også flytte all påmelding fra den "gamle" løsningen og inn i profilsystemet.

            I tillegg vil muligheten for å hente frem scoresheets komme ganske snart. Inkludert punching av alle scoresheets denne sesongen vil jeg tro dette er klart mot slutten av august, forhåpentligvis - det er noen tall som skal tastes inn
            Espen Skogen
            espen@emmaweb.no
            ---
            Webmaster for www.emmaweb.no.

            Comment


            • #21
              Da er ytterligere en gjeng brukere aktivert og skal ha fått tilsendt passord. Om du har registrert deg, men ikke mottatt passord på e-mail, send meg en PM eller mail og gi beskjed. De brukerne som kun har deltatt i ESPL er også aktivert, men da ESPL-resultater enda ikke er punchet inn i systemet vil disse ikke dukke opp i profilene helt enda. Det burde være rett rundt hjørnet.

              Ikke så mye nytt å fortelle, en del små bugfikser og forbedringer er gjort den siste uka, men ingen større endringer som burde ha innvirkning på bruken av systemet. Det jobbes dog i kulissene, så fortvil ikke
              Espen Skogen
              espen@emmaweb.no
              ---
              Webmaster for www.emmaweb.no.

              Comment


              • #22
                Vi er nå i full gang med å punche inn ESPL-resultater for 2008-sesongen i systemet. En god del er allerede inne, så det er godt mulig du vil se flere resultater i profilen din allerede. Manglende ESPL-resultater vil komme innen utgangen av 2008.

                Fra og med 2009-sesongen vil EMMA-Profil kun være tilgjengelig for de som har betalt medlemskontigent for EMMA inneværende sesong. Samtidig vil det komme masse ny funksjonalitet, blant annet mulighet for å legge ut bildegallerier fra konkurranser, mulighet for å registrere hvilket utstyr man bruker og finne andre konkurrerende med samme utstyr (oppslag på enkeltenheter som headunit, diskanter etc blir mulig) og mye annen nyttig informasjon og funksjonalitet for de konkurrerende.

                Vi regner med å aktivere ny funksjonalitet samtidig med at brukere som ikke har betalt medlemskontigent vil bli deaktivert. Dette vil vi komme tilbake til, men vi antar at dette vil finne sted i første halvdel av april. Samtlige brukere vil fortsatt ligge i systemet, så man vil derfor bli aktivert igjen når innbetaling er registrert.

                Edit; På grunn av endel andre prioriteringer frem mot neste sesong vil vi ikke legge inn scoresheets fra tidligere sesonger slik som tidligere opplyst. Derimot blir det muligheter for å laste ned egne scoresheets fra hver enkelt konkurranse fra og med den første konkurransen i 2009.
                Last edited by espsko; 22-12-2008, 22:09.
                Espen Skogen
                espen@emmaweb.no
                ---
                Webmaster for www.emmaweb.no.

                Comment


                • #23
                  registrert

                  da var jeg også registrert gitt.konge.
                  volvo 740 turbo,1987.genesis, alpine, supra cables, odyssey, tsunami, turtle wax.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by janivar View Post
                    da var jeg også registrert gitt.konge.
                    Velkommen, velkommen! Vær oppmerksom på at gjesteresultater fra NM ikke legges inn i EMMA Profil, men så fort du begynner å konkurrere neste år vil resultatene dukke opp i profilen din

                    PS; Fikk du Max Power-bladene jeg sendte deg i posten? Og har du skrapa forsiden på det andre jeg la ved?
                    Espen Skogen
                    espen@emmaweb.no
                    ---
                    Webmaster for www.emmaweb.no.

                    Comment


                    • #25
                      blader

                      Originally posted by espsko View Post
                      Velkommen, velkommen! Vær oppmerksom på at gjesteresultater fra NM ikke legges inn i EMMA Profil, men så fort du begynner å konkurrere neste år vil resultatene dukke opp i profilen din

                      PS; Fikk du Max Power-bladene jeg sendte deg i posten? Og har du skrapa forsiden på det andre jeg la ved?
                      De fikk jeg i posten før helgen vet du.Tusen hjertelig takk for bladene.Det var meget snilt.Og det tok ikke mange sekundene før de ble skrapet bort gitt.
                      volvo 740 turbo,1987.genesis, alpine, supra cables, odyssey, tsunami, turtle wax.

                      Comment


                      • #26
                        et HELT nytt eller bruker du opp igjen det fra i fjor(2008)? Kan jeg bytte bil selv?
                        sound.vision.soul

                        Type R

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by LLH View Post
                          et HELT nytt eller bruker du opp igjen det fra i fjor(2008)? Kan jeg bytte bil selv?
                          Skjønte ikke helt spørsmålet, men det vil i hvert fall bli muligheter for å bytte bil i profilen selv.

                          Originally posted by janivar View Post
                          De fikk jeg i posten før helgen vet du.Tusen hjertelig takk for bladene.Det var meget snilt.Og det tok ikke mange sekundene før de ble skrapet bort gitt.
                          Haha, tenkte meg det ja! Tror jeg skal spare på en ti-femten uskrapte eksemplarer, har på følelsen av at de kan bli meget sjeldne etterhvert
                          Espen Skogen
                          espen@emmaweb.no
                          ---
                          Webmaster for www.emmaweb.no.

                          Comment


                          • #28
                            Du vet dette skjer om du ikke holder hva du lover nå??


                            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                            Comment


                            • #29
                              ååå... hehe, føkka bilde
                              [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by espsko View Post
                                Vi er nå i full gang med å punche inn ESPL-resultater for 2008-sesongen i systemet. En god del er allerede inne, så det er godt mulig du vil se flere resultater i profilen din allerede. Manglende ESPL-resultater vil komme innen utgangen av 2008.

                                Fra og med 2009-sesongen vil EMMA-Profil kun være tilgjengelig for de som har betalt medlemskontigent for EMMA inneværende sesong. Samtidig vil det komme masse ny funksjonalitet, blant annet mulighet for å legge ut bildegallerier fra konkurranser, mulighet for å registrere hvilket utstyr man bruker og finne andre konkurrerende med samme utstyr (oppslag på enkeltenheter som headunit, diskanter etc blir mulig) og mye annen nyttig informasjon og funksjonalitet for de konkurrerende.

                                Vi regner med å aktivere ny funksjonalitet samtidig med at brukere som ikke har betalt medlemskontigent vil bli deaktivert. Dette vil vi komme tilbake til, men vi antar at dette vil finne sted i første halvdel av april. Samtlige brukere vil fortsatt ligge i systemet, så man vil derfor bli aktivert igjen når innbetaling er registrert.

                                Edit; På grunn av endel andre prioriteringer frem mot neste sesong vil vi ikke legge inn scoresheets fra tidligere sesonger slik som tidligere opplyst. Derimot blir det muligheter for å laste ned egne scoresheets fra hver enkelt konkurranse fra og med den første konkurransen i 2009.
                                Originally posted by Joakim View Post
                                Du vet dette skjer om du ikke holder hva du lover nå??


                                Sparket kommer!!!
                                sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                                IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                                Comment

                                Working...
                                X