Announcement

Collapse
No announcement yet.

19.mai så er det konkurranse i fredrikstad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    bare å bøye seg i støvet for tommy (tigern) som slo meg med usle 7poeng
    takk for en spennende dag i blåsten tommy

    Takker også Bjørn Erik som var dommeren for meget gode og presise tilbake meldiger.

    Sees i Kristiansand
    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

    Comment


    • #17
      7 poeng var ikke ille,det tar du neste gang
      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

      Comment


      • #18
        hørte du på bilen til tommy foresten?
        "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

        Comment


        • #19
          Nei fikk ikke hørt bilen til tommy desverre. Angående å ta han neste gang.. vi for se. Skal prøve å få bygd om dørene litt til neste gang for bedre midbass og trekka jeg fikk på lydbilde er rettet på en del allerede, men er ikke lett å slå disse drevene gutta som har holdt på i gamet en stund.
          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
          IceAudio - Bilringen AS - inakustik

          Comment


          • #20
            Originally posted by Jonny.B View Post
            7 poeng var ikke ille,det tar du neste gang
            Jeg tror nok at Tommy mistet endel poeng på installasjonen. Han er jo kjent for å ha ferdig bygget bil til det er finale
            Bjørn Erik Forberg

            Comment


            • #21
              Jeg fikk 3 poeng trekk, tommy snakka om 4poeng uten at jeg vet at dette er tilfelle. Men er det tilfelle er det å ta i å kalle det en del

              Men bilen hans låter nok bedre enn min. For vel nesten akseptere at en dreven fyr med head unit til mer enn dobbel av prisen til min tar meg med noen poeng, sover ikke dårlig om natta pga det lissom.
              sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
              IceAudio - Bilringen AS - inakustik

              Comment


              • #22
                Originally posted by Erik André View Post
                Jeg fikk 3 poeng trekk, tommy snakka om 4poeng uten at jeg vet at dette er tilfelle. Men er det tilfelle er det å ta i å kalle det en del

                Men bilen hans låter nok bedre enn min. For vel nesten akseptere at en dreven fyr med head unit til mer enn dobbel av prisen til min tar meg med noen poeng, sover ikke dårlig om natta pga det lissom.
                Var det ikke større forskjell på installasjonen... Ja ja, skal ikke si noe. Både din og Tommy sin spilte bra, men de spiller meget forskjelig...

                Uansett gratulerer med en GOD 2.plass!!!
                Bjørn Erik Forberg

                Comment


                • #23
                  takk for det Bjørn Erik og som sagt tidligere takk for fine tilbake meldinger etter dømming. Var lærerikt
                  sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                  IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                  Comment

                  Working...
                  X