Announcement

Collapse
No announcement yet.

Det som skjedde med EMMA Norge

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Elly.Svendsen

    Tre stk som jeg kjenner har begynt å få interesse for bilstereo spurte meg om de burde bli med på konkurransene. Nei, sa jeg, fordi det blir for dyrt for de til slutt.

    ....Så takk for å vende ryggen til noen som ville hjelpe dere.
    Så du får folk til å ikke delta, og påstår likevel du prøver å hjelpe? Du tenkte ikke at flere deltakere gjør at deltageravgiften faktisk kan senkes på sikt? For det koster vanvittig mye penger for de som arrangerer, og når det i flere konkurranser kun er noen få deltagere så blir det dyrt per deltager. Er vel ikke så vanskelig å forstå?

    Og med den instillingen du har vist i dine innlegg på forumet her, så tror jeg ikke problemet er Ketil, EMMA, sjefene osv. Det virker som du ikke helt klarer å forstå hva det koster å holde et slikt sirkus med JÆVLA få deltagere til å få rundt.

    Og jeg sier heller ikke at jeg er enig med verken deg eller EMMA her, men jeg forstår hvorfor dette nå skjer. Er begrenset hvor lenge noen personer orker å jobbe dugnad, spesielt når man får slike "takknemlige" personer som deg til å skjelle ut disse personene på diverse forum.

    Og til slutt vil jeg si at jeg har ingen forbindelser med EMMA og er heller ingen aktiv deltager, så slipper du å bruke det som argument mot dette innlegget
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #17
      Originally posted by Judys Bilstereo View Post
      Jeg har ikke den muligheten til å ta fri ei uke for å kjøre opp dit å være med.
      Når jeg klarer å kjøre 4500km, delta på dB drag osv og drikke øl i løpet av en tre dagers tur, så klarer du og det Ole Petter Ikke trenger du å kjøre skamsenka Fiat med 600kg stereo i heller
      Jonas Tautra
      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

      Comment


      • #18
        Så nybegynnere har dårligere råd enn de mer erfarne? Og mener du at folk skal jobbe dugnad for at vi skal ha konkurranser?
        Jonas Tautra
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

        Comment

        Working...
        X