Announcement

Collapse
No announcement yet.

EMMA og utpressing av norske bedrifter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Takk for utfyllende svar.
    Så hvis jeg forstår det rett kan Hvemsomhelstsen komme på et Emma event med et par Klipsch horn bygd inn i bilen drevet av PA forsterkere og Behringer prosessorer via 12v convertere, og betale 900 for å konkurrere? Eller må det være bilstereoutstyr? Og hvem bestemmer da hva som er bilstereoutstyr? Forsterker og hovedenhet er greit, men hva med prosessor og ikke minst høytalere?
    Jeg spør av generell nysgjerrighet, ikke fordi jeg skal delta

    Comment


    • #17
      Hei.
      www.emmanorway.com er fremdeles under oppbygging så det legges ut fortløpende informasjon. Men det ble prioritert å få ut terminlister og resultater i første omgang.

      Fra Emma sin regelbok 2016:
      Kapittel : 9.3 Conditions of Entry
      Punkt: 4 The use and installation of equipment produced for mains electric power (e.g. 220 - 240V) is only
      allowed for other devices.

      Så PA forsterkere er ikke innafor da.
      Du kan komme med hva du vil ja av høyttalere. Det må ikke være spesifikt bilstereo-utstyr.
      Last edited by Crazytaxi; 27-05-2016, 17:49. Reason: Korrigert innlegg og lagt til henvisning til regler.
      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

      Comment

      Working...
      X