Announcement

Collapse
No announcement yet.

EMMA buskerud

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • EMMA buskerud

    Heisann,
    er ganske ny innen bilstero, men prøver å lese meg opp litt her og der.
    Aldri vært på noen EMMA konk, men det blire til neste år, har begynnt sparinga til nytt anlegg, og ny bil er kjøpt.
    Men det jeg lurte på var: leste i en annen tråd, hva vi kunne gjøre for å få folk med på EMMA treff, og noen nevnte Stickers, kan jeg ta EMMA logoen, og sette på buskerud(da det er der jeg kommer ifra) og få en dekor person til å lage en 20-30 stk av disse, og gi dem bort til venner(og muligens famile)? har ingen planer om å selge disse, blir bare pr for EMMA
    må jeg være medlem av emma for å gjøre noe slikt?

    mvh

    Sham-Christian

  • #2
    Emma har for øyeblikket klistermerker som blir gitt ut til de som betaler årsavgiften på 500kr året.
    For min del blir det feil å kalle det emma buskerud siden det ikke er noen faktisk avdeling der. Slik det funker for øyeblikket så blir det heller emma norway grunnet em deltakelse og at alle hjelper alle (nesten)
    Men send en mail til ketil og hørr om han er intresert i reklame for emma.

    Den beste reklamen du kan gi er egentlig å dra med venner og bekjente på konkuranse eller bilstereotreff.
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #3
      okei tenkte det var lurt å spørre først før jeg satte igang vil jo ikke få noen på nakken før jeg i det hele tatt får kommet meg på treff xD
      har du mail adr til ketil? :P
      ska få med så mange jeg kjenner på det treffet jeg ska på vertfall

      Comment


      • #4
        ketil@emmaweb.no


        http://www.emmaweb.no/site/index.php?id=17

        Comment

        Working...
        X