Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rudskogen 8-10.juli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    OPPDATERING!!

    http://www.emmaweb.no/site/index.php?id=58
    [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

    Comment


    • #17
      Originally posted by thomasekeli View Post
      Innom og hilser på!? Her er det bare å ta med seg tralla og spille litt godlyd da! Du som har 701-boks og alt?


      Hot tip:
      Jeg har hørt det blir premier til de med best lyd!

      Sees på Rudskogen folkens!
      701 har jeg!
      Har også en basskasse som topplata ikke er er festa på, dørtrekk som sitter med 2 skruer, amper som ikke er festa 'forsvarlig, ikke trekt optiske kabelen' og litt sånt

      Når i tillegg nissan ikke hadde skruene jeg trenger for å feste dørtrekka, så har jeg god unnskyldning føler jeg..
      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

      Comment


      • #18
        Hehe, nesten. Men det er bare så vidt! Har stilt med mindre ferdig bil enn hva du beskriver der på Rudskogen to ganger før! Det ble ingen pokkiser av det da..
        [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

        Comment


        • #19
          Kan melde om god stemning på rudskogen!
          Mye fint å se på, både på 4 hjul og 2 bein Dovregubbski har starta på spriten og Sandvik spiller opp til dans, god stemning! ;D
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

          Comment


          • #20
            Jeg lager hvertfall liv imotsetning til deg som bare forer meg med drekke
            Tor Martin Ølberg
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

            Comment


            • #21
              Originally posted by Tor Ølberg View Post
              Jeg lager hvertfall liv imotsetning til deg som bare forer meg med drekke
              JEG lager liv som forer DEG med drekke :--D
              Vet da med meg selv etter så mange år at jeg er kjedelig enten jeg er edru eller full, så da fyrer vi heller opp deg
              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

              Comment


              • #22
                var en jævla fin helg!
                MVH, Øivind Sandvik
                sigpic
                www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                www.sandviksbassogbongel.com

                Comment


                • #23
                  Det var en fin dag ja.
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                  Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                  Comment


                  • #24
                    http://dl.dropbox.com/u/24630589/bilder%20rudskogen.zip

                    noen bilder fra rudskogen
                    VW Golf 4
                    Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                    Simen Sormbråten

                    Comment


                    • #25
                      Resultat Rudskogen

                      http://www.emmaweb.no/site/index.php?id=39&konkid=75
                      Mvh
                      Tufte's hotline

                      Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

                      Comment


                      • #26
                        Takk Tufte, rakk ikke å poste resultatene her på bilstereoforumet i går natt.

                        Vi har fremdeles problemer med ESPL-listene. Jeg håper jeg får dette til å fungere når jeg går ut i ferie til uken.

                        Alle som har deltatt på ESPL-konkurranser, og som har en EMMA-profil, skal kunne se resultatene sine der uansett

                        ---

                        Har du ikke EMMA-profil? Det burde du skaffe deg av flere grunner! 1. Enkleste måten å holde styr på kommende konkurranser. 2. Man kan enklest melde seg på konkurranser. 3. Man får opp alle sine resultater på ett sted!

                        Har du ikke en EMMA-profil? Det oppretter du enkelt her!
                        http://www.emmaweb.no/site/emmaProfil.php
                        [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                        Comment


                        • #27
                          har registrert meg for lenge iden men ikkje fått noe mail tilbake osv
                          http://www.youtube.com/user/lappis22
                          Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet

                          Comment


                          • #28
                            Hm.. Da skal jeg ta en titt på det! Send en e-post til admin@emmaweb.no med fult navn, adresse, telefon og e-post så skal jeg få sett nærmere på saken.
                            [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                            Comment

                            Working...
                            X