Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gutta på tur i Danmark!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    det ser vi frem til vilkne klasser kommer dere i?
    "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

    Comment


    • #77
      Jeg havner sammen med Tony i Advanced 7ch.. Vi starter i hvertfall der
      Og kanskje Klovnen i Experienced 5ch..? Litt usikker på ham. Det er man da alltid?
      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

      Comment


      • #78
        ja da blir dere hivd rett ut til gribbene da bra det kommer flere.
        "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

        Comment


        • #79
          Hehe, I know.. Gruer meg litt til det. Men vi har lite valg. Så her er det bare å stille opp på flest mulige konkurranser, lære så mye som mulig og bygge om i løpet av sesongen!
          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

          Comment


          • #80
            det er rette instillingen!
            "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

            Comment


            • #81
              Originally posted by Jonny.B View Post
              ja da blir dere hivd rett ut til gribbene da bra det kommer flere.
              Learning by doing, min gode mann
              Mvh Tony
              - The only road to take is perfection itself

              Comment


              • #82
                MÅ si dere har gjort d enestående jeg gutter syns dem som kommer med sånn negativ kritikk som: skuffende... hadde håpa på at Norge vant... osv burde konkurrert selv, for dem har VEL null peiling på hvor mye hardt arbeid d ligger bak da vant jo på en måte som d blir sagt her da
                STÅ på gutter STOLT
                Ronny Karlsen
                02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                Comment

                Working...
                X