Announcement

Collapse
No announcement yet.

NM finale oppmøtetider.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Audio-art View Post
    Piggdekk går nok ikke inne i hallen, desverre. Det er vel 5*100 på bilen din?
    Er vell d ja. hmm tralle da tru... var snø på kvikne når per egil kom hjem fra EM.
    http://www.youtube.com/user/lappis22
    Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet

    Comment


    • #17
      Hvordan er det med brannreglene i hallen? Er det enda slik at vi må koble fra batteriet i bilen og ha minst mulig bensin/diesel på tanken pga av brannfaren?

      Comment


      • #18
        Originally posted by Lapp View Post
        Er vell d ja. hmm tralle da tru... var snø på kvikne når per egil kom hjem fra EM.
        nja,var ikke det da jeg kjørte der,og det blir ikke akkurat snøscooter føre av noen snøfiller...
        "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

        Comment


        • #19
          Originally posted by sweeper1000 View Post
          Hvordan er det med brannreglene i hallen? Er det enda slik at vi må koble fra batteriet i bilen og ha minst mulig bensin/diesel på tanken pga av brannfaren?
          Minst mulig drivstoff? Er vel gassene som antenner så bør vel være stu full. Hvertfall det folk ble lært på skolen i den tiden jeg gikk der.

          Er vel ikke være enn å hive sommerdekka i bilen og legge om når du kommer fram?
          Ole Petter Holelien
          Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
          Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
          Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

          Comment


          • #20
            Originally posted by Judys Bilstereo View Post
            Minst mulig drivstoff? Er vel gassene som antenner så bør vel være stu full. Hvertfall det folk ble lært på skolen i den tiden jeg gikk der.

            Er vel ikke være enn å hive sommerdekka i bilen og legge om når du kommer fram?
            hehe d går nokk ikke da eg har 18 toms felger. får max plass till 2. men d har eg ikkje så lyst till får da ligger dem oppå forsterkerne mine =/ men men vi får se . har ikke baksete eller baksete består av 2 amper =) hehe.
            var d ikke snø jonny? hmm jaja la gå
            http://www.youtube.com/user/lappis22
            Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet

            Comment

            Working...
            X