Announcement

Collapse
No announcement yet.

Emma på ACR i helgen..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    http://www.bilstereoforumet.no/showt...222#post133222
    Mvh Morten
    - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
    Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
    Bad Sound Kills Good Music!

    Comment


    • #17
      Da burde kanskje bilstereogutta i nord være flinkere til å promotere EMMA og konkurransene slik at noen ville være villig til å delta. Er vel neppe særlig økonomi til å bare vises på ett slikt treff.

      Comment


      • #18
        Et bedre sammarbeid med forhandlerene rundt omkring er en start å begynne. Men problemet er at det er langt mellom dem. Og vis EMMA ønsker mer aktivitet nordpå så burde de så absolutt vises på Sommertreff.
        Mvh Morten
        - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
        Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
        Bad Sound Kills Good Music!

        Comment


        • #19
          for å si det enkelt; vi var mange med interessen på treffet å en god del av oss hadde bil med lyd/godlyd.. dere kan ikke forvente at folk skal betale årskontigent når det er en mulighet for å delta på treff og den blir avlyst. sdet var maaange db-draggere som betalte inn bilene sine fordi de fikk høre at dere skulle komme..
          Last edited by omegadti; 14-06-2010, 02:18.
          Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

          Comment


          • #20
            Originally posted by omegadti View Post
            for å si det enkelt; vi var mange med interessen på treffet å en god del av oss hadde bil med lyd/godlyd.. dere kan ikke forvente at folk skal betale årskontigent når det er en mulighet for å delta på treff og den blir avlyst. sdet var maaange db-draggere som betalte inn bilene sine fordi de fikk høre at dere skulle komme..
            Det trengs nok ikke å betale noen årskontigent for å være med. Det er for å være kvalifisert til en NM finale.
            Vi hadde ingen påmeldte til ACR i helgen. Det var folk der oppe som hadde med seg det som skulle til for å gjenomføre en konkurranse, se tidligere i denne tråd.
            Jeg personlig, så det som litt bortkastet å bruke 4 dager på 0 påmeldte, og valgte derfor å ikke reise oppover. Hadde det vært 10 biler hadde jeg dratt.
            Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
            Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
            post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

            Comment


            • #21
              Originally posted by Audio-art View Post
              Det trengs nok ikke å betale noen årskontigent for å være med. Det er for å være kvalifisert til en NM finale.
              Vi hadde ingen påmeldte til ACR i helgen. Det var folk der oppe som hadde med seg det som skulle til for å gjenomføre en konkurranse, se tidligere i denne tråd.
              Jeg personlig, så det som litt bortkastet å bruke 4 dager på 0 påmeldte, og valgte derfor å ikke reise oppover. Hadde det vært 10 biler hadde jeg dratt.
              Skjønner hva du mener. Men er veldig få som er brukere her inne. Synd at det ble slik, spessielt når det ble annonsert på Sommertreff sine sider at dere skulle komme.

              Håper at det blir noe av til neste år. Skal prøve å presse på at de jeg vet vil delta melder seg på før treffet. Regner med at jeg er klar til da
              Mvh Morten
              - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
              Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
              Bad Sound Kills Good Music!

              Comment


              • #22
                skjønner den kjetil, og beklager misforståelsen angående kontigent skal også strekke opp gjengen her til påmelding neste år og det inkluderer meg selv.
                Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                Comment

                Working...
                X