Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva mener du kan gjøres for å rekrutere flere deltagere?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hva med at man leverer ut stickers for å sette på bilen til de som betaler medlemskap? På den måten vises EMMA logoen slik at kanskje folk spør hva det er og man kan forklare nærmere.
    Mvh Morten
    - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
    Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
    Bad Sound Kills Good Music!

    Comment


    • #17
      Originally posted by Morty00 View Post
      Hva med at man leverer ut stickers for å sette på bilen til de som betaler medlemskap? På den måten vises EMMA logoen slik at kanskje folk spør hva det er og man kan forklare nærmere.
      Good 1..
      Ketil Skjei
      Leder EmmaNorway
      www.emmaweb.no

      Comment


      • #18
        Originally posted by Morty00 View Post
        Hva med at man leverer ut stickers for å sette på bilen til de som betaler medlemskap? På den måten vises EMMA logoen slik at kanskje folk spør hva det er og man kan forklare nærmere.
        Den var ikke dum
        |HonkyTonky
        |Pioneer||Rockford-Fosgate
        |Rockford-Wall in Progress

        Comment


        • #19
          Faktisk en veldig bra ide.

          EMMA er jo ikke akkurat et høytaler/forsterker merke, og det vil nok generere en hel del spørsmål.
          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

          Comment


          • #20
            Folk vil jo tro at det er navnet på dama :P
            Runar E. Olsen ~ Moderator
            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

            Comment


            • #21
              Originally posted by GENEXXA View Post
              Folk vil jo tro at det er navnet på dama :P
              *kremt* jadda, kjenner til den hehe
              Mvh Tony
              - The only road to take is perfection itself

              Comment


              • #22
                Originally posted by EmmaNorway View Post
                Good 1..
                Takker
                Mvh Morten
                - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
                Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
                Bad Sound Kills Good Music!

                Comment


                • #23
                  Kan blåse litt liv her igjen da årets sesong er gjennomført.

                  Hvor har det blitt av oppdateringene på www.emmaweb.no?
                  Siste konkurranse var jo Gatebil i juli, men ingen resultater har blitt publisert etter det.
                  Hvordan har det gått? Noen nykommere? Mye gromt ute å går? Hva skjer i bilstereo-norge?

                  Info, bilder, resultater og slikt er et must for å rekruttere flere deltagere.
                  Bilder som blir tatt under arrangement og premieutdelinger MÅ også publiseres på nettsidene til EMMA.
                  Bilder sier mer enn tusen ord, og en en nettside som har stått "urørt" i flere måneder er ikke informerende nok.

                  Kan da ikke være så mye arbeid og laste opp litt tekst og noen bilder?

                  Jeg sitter med en følelse av at arrangørene ikke orker å sette seg forran pcen søndags kveld etter en konkurranse og publisere, har jeg riktig? Det finnes en mulighet for å gjøre det på mandagen også, isteden for å droppe det helt...



                  Markedsføring.
                  Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                  Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                  Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by NeDD View Post
                    Kan blåse litt liv her igjen da årets sesong er gjennomført.

                    Hvor har det blitt av oppdateringene på www.emmaweb.no?
                    Siste konkurranse var jo Gatebil i juli, men ingen resultater har blitt publisert etter det.
                    Hvordan har det gått? Noen nykommere? Mye gromt ute å går? Hva skjer i bilstereo-norge?

                    Info, bilder, resultater og slikt er et must for å rekruttere flere deltagere.
                    Bilder som blir tatt under arrangement og premieutdelinger MÅ også publiseres på nettsidene til EMMA.
                    Bilder sier mer enn tusen ord, og en en nettside som har stått "urørt" i flere måneder er ikke informerende nok.

                    Kan da ikke være så mye arbeid og laste opp litt tekst og noen bilder?

                    Jeg sitter med en følelse av at arrangørene ikke orker å sette seg forran pcen søndags kveld etter en konkurranse og publisere, har jeg riktig? Det finnes en mulighet for å gjøre det på mandagen også, isteden for å droppe det helt...



                    Markedsføring.
                    Det har skjedd en del i EMMA men tanke på de som har drevet det. Ketil sitter igjen alene å driver det. Ketil er en racer på å drive EMMA, han er en hoveddommer med respekt i hele Europa og han kan bygge bilstereo med god lyd. DET har han bevist flere ganger. Å drifte en hjemmeside derimot er ikke hans sterke side, men dette blir fikset opp i. Men når sånne ting som dette skjer mitt i en sesong er det ikke alt som faller på plass med engang.

                    Laste opp litt tekst og noen bilder hørtes da utrolig lett ut.. men så skal bildene tas, tør jeg minne deg på at de som er med å hjelper til så biler blir dømt, scoresheet regnet ut og være vaktmester for alle deltagere.. Folk som kommer å sier strømmen er borte.. det MÅ fikses, er litt annet enn å fly rundt med et kamera å kose seg.

                    Tekst må også skrives, jeg kunne ønske jeg kunne bare "laste opp" litt tekst

                    bla bla bla
                    bla bla bla
                    bla bla bla
                    bla bla bla
                    bla bla bla
                    bla bla bla
                    sånn blir det.

                    Ketil som sitter igjen med dette, har jobb på mandag. Bilen med utstyret som var med på konkurransen skal ryddes på plass.

                    Og sist men ikke minst, den rekrutteringen vi har hatt i år har vært på treff og ikke noen tastatur ryttere som har lyst på informasjon.. selvfølgelig skal dette bedres, men det kommer og vil nok ta litt tid!!
                    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                    Comment


                    • #25
                      jeg synes rekruteringen i år har godt bra . det har kommet flere experienced biler som har vist resultater her hjemme og ikke minst i rotterdam.
                      flere burde komme seg vekk fra pc`n og ut på treff.
                      all hyllest til kjetil som har holdt hjulene i gang. det meste ordner seg og med litt dugnad.
                      ikke dårlig og tømme hallen på NM på ca 20 min
                      Edwarth Larsen
                      Bmw 520 E34 og 525dAT E39
                      Pioneer - DLS - Cerwin Vega - Mosconi - TangBand

                      Comment


                      • #26
                        det med å legge ut resultater på emmaveb burde de som driver hver enkelt konkuranse ha tilgang på,
                        når de foreksempel logger på med sin bruker på emmaweb, kan de gå inn på legg inn resutater eller noe sånt. skriver inn et annet passord på den siden, legger ut resultatene og kan kun endre sine egne utlegg av resultater
                        VW Golf 4
                        Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                        Simen Sormbråten

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by simso View Post
                          det med å legge ut resultater på emmaveb burde de som driver hver enkelt konkuranse ha tilgang på,
                          når de foreksempel logger på med sin bruker på emmaweb, kan de gå inn på legg inn resutater eller noe sånt. skriver inn et annet passord på den siden, legger ut resultatene og kan kun endre sine egne utlegg av resultater

                          Det burde vi, til helga kanskje!!

                          men seriøst, det er også målet!! Men pr dags dato er det ikke så lett på denne websiden, det krever en oppdatering av siden først. Men at det er sånn det skal bli.. JA
                          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                          IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                          Comment


                          • #28
                            for min del så tror jeg det hadde hjulpet (for de som er i vurderingsfasen i det minste) med en liten guide hva og hvordan man gjør det på en konkuranse.

                            lettere info rundt hvilke klasser en skal stille i og hva som kreves av dokumentasjon osv osv

                            bare en tanke jeg hadde
                            VW Golf IV GTI : Pioneer ODR - Audison - TangBand - Scan-Speak - Hertz - Connection -

                            Comment


                            • #29
                              Langgard, det ble delt ut "flyers" på NM hvor de meste stod forklart, alt av klasser og hva forskjellen mellom ESPL til SQ var.

                              Derimot for å rekrutere flerne folk til miljøet så er det vel å informerer folk om at EMMA er ikke så farlig som folk tror det er. Eventuelt utvide til andre steder enn oslo. Jonas og meg blir sikkert å se på dommerkurs til våren da blir det konkuranser i stavanger.
                              Tor Martin Ølberg
                              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                              Comment


                              • #30
                                http://www.emmaweb.no/site/index.php?id=6

                                Alt du spør om står her.
                                sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                                IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                                Comment

                                Working...
                                X