Har kjøpt ny bil og lurer på om jeg må lage ny profil eller er det noen som kan endre dette for meg i eksisterende profil?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
EMMA profil
Collapse
X
-
EMMA profil
Mvh Morten
- Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
Lyd på Hjul
- Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
Bad Sound Kills Good Music!
Tags: None
-
Mail meg, espen@emmaweb.no, så fikser jeg det kjapt!Originally posted by Morty00 View PostHar kjøpt ny bil og lurer på om jeg må lage ny profil eller er det noen som kan endre dette for meg i eksisterende profil?
-
ikke dumt, men man bytter vel ikke bil så ofte?Mvh Morten
- Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
Lyd på Hjul
- Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
Bad Sound Kills Good Music!
Comment
-
Ikke alle hvertfall, men poenget er at man skal slippe å sende mail om alt mulig piss. Espen hadde sikkert satt pris på litt mindre mas i innboksen sin også
Og hvis målet er å få siden dynamisk så er det hvertfall et poeng å legge dette over på brukerne og ikke han som har laget siden.
Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Du har rett, det er meningen at dette skal kunne redigeres selv. Det er ingen kjempejobb å gjøre det mulig heller, så det kommer nok snart.Originally posted by Typhon View PostIkke alle hvertfall, men poenget er at man skal slippe å sende mail om alt mulig piss. Espen hadde sikkert satt pris på litt mindre mas i innboksen sin også
Og hvis målet er å få siden dynamisk så er det hvertfall et poeng å legge dette over på brukerne og ikke han som har laget siden.
Comment
Comment