Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som skal på Rudskogen ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Back Off Topic:
    Helt seriøst Tony, når blir bilen din ferdig? Du har styrt noen år nå
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #17
      hehe
      Holder på å bytte bremser på terraen no....men drar i kveld om dem blir bra......... artig med ....
      sigpicAut forhandler av dynaBel,DIGITAL DESIGNS,pioneer,alpine,peerless,lotus seas, focal, Ground ZERO , Rockford Fosgate. Cadence mm
      Web :www.ulvundsbilstereo.no
      Mvh Jonny Ulvund, eier av ulvund's bilstereo

      Comment


      • #18
        Originally posted by evensvee View Post
        Vil dit! men tar 8 og en halv time å kjøre... =(
        Å så? nøyakig like langt for meg også..
        "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

        Comment


        • #19
          Originally posted by Joakim View Post
          Tror bare han kjeder seg litt om dagen, nå som dashen er ferdig og lyden er justert...........................
          skjønner

          Har satt bort bilen for justering jeg,så den er laaaangt borte nå,man har heldigvis andre ting å tenke på,så dagene ikke blir kjedelig.............
          "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

          Comment


          • #20
            Originally posted by Jonny.B View Post
            skjønner

            Har satt bort bilen for justering jeg,så den er laaaangt borte nå,man har heldigvis andre ting å tenke på,så dagene ikke blir kjedelig.............
            Misunner dem som har tid til å kjede seg, jeg! ^^

            GOD HELG, og god tur til de som drar!

            Comment


            • #21
              Originally posted by Jonny.B View Post
              skjønner

              Har satt bort bilen for justering jeg,så den er laaaangt borte nå,man har heldigvis andre ting å tenke på,så dagene ikke blir kjedelig.............

              Ler, jeg kjeder meg nok ikke så veldig.. men du har nå tid til å poste du også så da kan du vel tenkte deg selv at jeg ikke må kjede meg for å poste på dette forumet.. om det omhandler punktum eller andre latterlig tema må da være et fett..

              Så du har satt bort bilen til justering.. så flott, men en ting.. med en sånn signatur du har..

              "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

              Er det Dissimilis dette orkesteret eller?
              sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
              IceAudio - Bilringen AS - inakustik

              Comment


              • #22
                synes du skulle ha lest Kardemomme by loven jeg.....
                Last edited by Jonny.B; 12-09-2009, 18:25.
                "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                Comment


                • #23
                  Vel, jeg ser jo også den åpenbare ironien i at du, med den signaturen, velger å sette bilen bort for justering. Men det viser jo bare at du setter pris på å få justert riktig. Du påstår jo ikke at du gjør det selv heller, så ikkeno' gæ'ærnt i det!

                  Comment

                  Working...
                  X