Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spring break - dB Dragracing og EMMA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Da er dagen her med knallvær og ett par småstressa arrangører. Sakene begynner å bli på stell, så nå er det bare å håpe at så mange som mulig tar turen og blir med på moroa!

    Siden vi har snubla litt på hvor vi kunne være, så nevner jeg det enda en gang: Stedet er Toyota Norge AS, Svelvikveien 59 i Drammen!! (Nedkjørselen før Nøstedhallen)

    Alt ligger tilrette for en knalldag!! Hiv dere i bilen og kom!

    Vel møtt! Schnakkas!
    [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
    [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
    [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

    Comment


    • #47
      Vi er her allerede vi bare å komme. Hehe
      Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

      Comment


      • #48
        Originally posted by Paulsberg View Post
        Vi er her allerede vi bare å komme. Hehe
        Securitas låser oss inn klokken halv 10, så da er det folk på plass. Iallefall Tony... Jeg somler litt som vanlig.. Vi sees!
        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

        Comment


        • #49
          Originally posted by Joakim View Post
          Securitas låser oss inn klokken halv 10, så da er det folk på plass. Iallefall Tony... Jeg somler litt som vanlig.. Vi sees!
          hm, halv 10? synes de konkurerende kom før dere jeg :P
          VW Golf 4
          Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
          Simen Sormbråten

          Comment


          • #50
            Originally posted by simso View Post
            hm, halv 10? synes de konkurerende kom før dere jeg :P
            Tull! Hehe

            Takker alle som dukket opp for et bra treff Bra vær og bra folk som dukker opp, fungerer alltid!
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

            Comment


            • #51
              Noen snapshots derifra? Filmer og bilder setter man stor pris på. Spessielt for de som VILLE dra, men har et helt land og krysse for og komme :P

              EDIT: Ser at resultatene fra Emma er kommet.
              Når kommer det fra db dragget?
              Last edited by GENEXXA; 25-04-2010, 00:05.
              Runar E. Olsen ~ Moderator
              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

              Comment


              • #52
                Dette var knallbra ja. Var gøy å spontant være med i EMMA og få en vurdering. Så veit jeg sånn ca hva jeg bør jobbe med videre.
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                Comment


                • #53
                  Originally posted by GENEXXA View Post
                  Noen snapshots derifra? Filmer og bilder setter man stor pris på. Spessielt for de som VILLE dra, men har et helt land og krysse for og komme :P

                  EDIT: Ser at resultatene fra Emma er kommet.
                  Når kommer det fra db dragget?
                  Driver å legger over fra kameraet nå

                  Originally posted by TakeTheTime View Post
                  Dette var knallbra ja. Var gøy å spontant være med i EMMA og få en vurdering. Så veit jeg sånn ca hva jeg bør jobbe med videre.
                  EMMA er alltid moro Du fikk vel et godt utgangspunkt for videre lyd i bilen din, samt en masse tips til hva man kan prøve for å gjøre ting bedre vil jeg tro? Er litt av cluet med slike konkurranser - kontinuerlig forbedring
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

                  Comment


                  • #54
                    Fikk litt lyst til å prøve meg på en EMMA konk jeg også selv om det ikke er noen vits med mitt oppsett så hadde det vært gøy med en bedømning. Utrolig mye hyggelige mennesker på treffet i går!
                    Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

                    Comment


                    • #55
                      Så flott Tony
                      Runar E. Olsen ~ Moderator
                      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Paulsberg View Post
                        Fikk litt lyst til å prøve meg på en EMMA konk jeg også selv om det ikke er noen vits med mitt oppsett så hadde det vært gøy med en bedømning. Utrolig mye hyggelige mennesker på treffet i går!
                        Selvfølgelig er det vits, nesten uansett! Jeg fikk mange gode innspill og tilbakemeldinger fra dommerne,
                        og var gøy å delta selvom oppsettet mitt ikke på langt nær er "ferdig" - men jeg blir vel aldri "ferdig"

                        Originally posted by Typhon View Post
                        EMMA er alltid moro Du fikk vel et godt utgangspunkt for videre lyd i bilen din, samt en masse tips til hva man kan prøve for å gjøre ting bedre vil jeg tro? Er litt av cluet med slike konkurranser - kontinuerlig forbedring
                        Jah, absolutt Tony - ikke minst var DU også til stor hjelp.
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                        Comment


                        • #57
                          Yepp. Takk for et bra treff
                          VW Corrado - Prosjekt bil
                          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                          I´m BANKRUPT - A G60 owner

                          Comment


                          • #58
                            Hvordan ble det med bilder Tony?
                            SQ Saab 9-3
                            Team dynaBel

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by Runek View Post
                              Hvordan ble det med bilder Tony?
                              Tony er nå hos snuppa og er nok mer opptatt av å lage photoshoot til redtube, så bilder kommer nok ikke før mandag...
                              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                              Comment


                              • #60
                                Takk for en hyggelig treff Joakim & Co. alltid hyggelig å treffe likesinede. Været var jo slik det ble bestilt

                                Jeg kom noe seint så fikk desverre ikke hilst alle og ikke lyttet til så mange biler. Håper det lar seg gjøre i neste konk eller treff. Ellers var jo morsomt "å høre" dBDrag bilene å burpe og oppnå neste 160dB. Jeg stå ikke langt unna bilen til Emil men han (2 gutter som var for å hente en volvo og skulle reise tilbake til trondheim etterpå) som stå nærmest lettet fra stolen han satt i

                                Kudos til Joakim som IKKE greide å sprenge subben -uansett så godt han prøvde... men det spilte noen deciBel langt ned i registre

                                For håpe at Tony hadde "film i kameran"...
                                --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                                -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                                Comment

                                Working...
                                X