Announcement

Collapse
No announcement yet.

Er radar detektor lovlig i norge?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er radar detektor lovlig i norge?

    Som topic sier, ja eller nei?
    Last edited by chin; 04-04-2010, 19:53.
    Sture Vedal

  • #2
    Originally posted by chin View Post
    Som topic sier, ja eller nei?


    er det sånn at du får melding på tlf du tenker på? hvis det er det du mener så ja trur jeg det, siden de reklamerer om det på tv

    Comment


    • #3
      Nei, tenker på en radar/laser varsler som er fastmontert i bilen, og som piper når den detekterer radar/laser framfor bilen..
      Sture Vedal

      Comment


      • #4
        Nei, det er ikke lov.. Men om du ikke har den synlig, så har ikke politiet noe "radardetektor-detektor".. :P Kanskje mere effektivt på laser med en laserjammer, men er mye sjit på markedet der...
        [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
        [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
        [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

        Comment


        • #5
          Med med laser jammer, så har jeg hørt at de da har tillatelse til å plukke ned bilen for å finne denne på en teknisk kontroll, altså at man blir pålagt å møte på teknisk om de har mistanke om at man har installert laser jammer?
          Sture Vedal

          Comment


          • #6
            da er det bare å benytte seg av gamle mopedmetoder og skru det bort før man skal på biltilsvinet:P så kan de stå der å klø seg i huet å kikke etter noe som ikke eksisterer og om dem da demonterer så må dem montere igjen på skikkelig vis også

            dette ble gjentatt utallige ganger opp i gjennom moppetia mi, til slutt orket ikke politit å sende meg på kontroll lengre så da fikk jeg kjøre med trim uten å bli stoppet hvis jeg holdt meg lokalt
            Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

            Comment


            • #7
              sist jeg sjekket så er det lov med varsler, men ikke jammere. Sånn er det i alle fall i England. Husker en reportasje på Top/fifth gear hvor de snakket om dette.

              Men alt er lov så lenge man ikke blir tatt for det. Monter det usynlig så er det ingen som kommer til å vite at du har det i bilen.
              Mvh. Damir

              Comment

              Working...
              X