Announcement

Collapse
No announcement yet.

Photoshop kunnskaper ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    er det noen som vil ta på seg en seriøs photoshop mod? Krav må vere veldig realistisk
    mod:
    stort sett tegne om heile bilen. (hjubuer (bredding) spesielt.)
    forandre farger.
    felger.

    er det noen som har store kunnskaper her?

    mvh stig masdal

    Comment


    • #17
      legg ut et høykvalitets bilde av bilen og ønsker da vel,så får folk prøve seg
      Andreas Dibbern
      Ford Fiesta
      Takk til B2Audio
      B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

      Comment


      • #18
        Bassdal: har du høykvalitetsbilder som skal moddes?
        Jeg er ingen ekspert på photoshopping, men artig og leke seg og se hva man får til...
        Men viktig at det er høykvalitetsbilder, hvis ikke så blir resultatet som dette bildet:



        Og værsågod moeN, slik vil bilen din se ut (dog, uten finish på dette bildet, men det kommer av lav kvalitet)
        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

        Comment


        • #19



          detta var dei einaste bilda som såg ut som det har bildekvalitet. mobil bilder er vel ikkje godt nok ?

          Comment


          • #20
            Hva skal du ha gjort med den da?
            Andreas Dibbern
            Ford Fiesta
            Takk til B2Audio
            B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

            Comment


            • #21
              vist du kanskje har fulgt med på prosjekt tråden min.

              front lengre ned mot bakken .
              sideskjørt
              kan du lage nye hjulbuer?
              farge: rosa og svart.
              felger.

              tja alt so egentli kan modifiserast?;P

              Comment


              • #22
                brei nok?

                Andreas Dibbern
                Ford Fiesta
                Takk til B2Audio
                B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

                Comment


                • #23
                  tar litt om gangen jeg da! så etterpå at jeg var litt for kjapp med kantene, men så farlig kan det da ikke værehehe.

                  Svart syns jeg personlig ikke passet, for det ble alt for store kontraster, så fikk det ikke til å se bra ut, men denne fargen her derimot har jeg litt troa på:

                  Andreas Dibbern
                  Ford Fiesta
                  Takk til B2Audio
                  B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

                  Comment


                  • #24
                    Fy søren så forskjellig kvalitet på arbeidene dine Dibbern :P
                    Klart, nå fikk du vel antageligvis litt bedre bilder og jobbe med(orker ikke sjekke str) samt er mer våken men :P
                    VW Corrado - Prosjekt bil
                    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                    I´m BANKRUPT - A G60 owner

                    Comment


                    • #25
                      Så det er godkjent? hehe
                      Last edited by Dibbern; 26-03-2010, 03:24.
                      Andreas Dibbern
                      Ford Fiesta
                      Takk til B2Audio
                      B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

                      Comment


                      • #26
                        bakfra med bredding og two-tone.

                        Andreas Dibbern
                        Ford Fiesta
                        Takk til B2Audio
                        B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

                        Comment


                        • #27
                          med ett par zyoxx-felger. sakset fra nett bare... Og litt lavere..

                          Andreas Dibbern
                          Ford Fiesta
                          Takk til B2Audio
                          B2 HD12 - B2 M5 - Hertz EP4 -B2 C6.1 - Alpine 9880R - Odessey PC1500

                          Comment


                          • #28
                            detta var morro å se. (sjøl om eg ikkje likte 2delinga ) var morro å se felgforandring. tusen takk for hjelp. håper det blir litt meir mod framover

                            Comment


                            • #29
                              Anbefaler alle som har lyst å lære seg noen triks i photoshop til å se igjennom denne serien som er både morsom og lærerik, i motsetning til de utallige tørre og kjedelige tutorialene som ligger på nett

                              http://www.youtube.com/watch?v=U_X5u...9BCF9D57320E03

                              Ellers ser jeg frem til Photoshop CS5 kommer ut, den har noen helt råe funksjoner, slik som f.eks denne:

                              http://www.youtube.com/watch?v=NH0aEp1oDOI
                              [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                              Comment


                              • #30
                                Jeg er primert motstander av sånn manipulering av bilder.. Men er veldig spent på å teste det ut.. Og sjekke hvordan kvaliteten egentlig er
                                www.eirikaspaas.com

                                Comment

                                Working...
                                X