Selger min eiegode kawasaki, for kjerringa mi synes jeg er for gammel for en sånn sykkel,det er med tungt hjerte,men hva gjør man ikke for husfreden.
Er også interissert i å bytte til custom sykkel da hun mener den er mer passende for min alder,evt honda vt-intruder-eliminator.
Uff, ser nesten ut som vi menn begynner å bli det svake kjønn...
You are viewing a single pair of Dome Tweeters, which pack an AWESOME 2000W (MAX)! (Yes, TWO THOUSAND WATTS!!)
These are the LATEST model and most powerful yet! (Not like old 400W, 800W and 1200W Models!)
Gruppekjøp, anyone???
endelig fant du noen diskanter som passer/tåler den "lille" Sony ampen din haakon...
jeg letter etter den mikroskopiske testen der det står at spolen må kjøles med flyttende hydrogen for at den skal tåle 2000watt -eller er det POMP watt med en "viss" X i X forvrenings prosent?
En annen ting jeg kom til å tenke: hvis diskantene skal yte rundt 2000watt -hva må resten av elementene må yte for å gi en noenlunde balansert og tonal riktig lyd?
kom OGSÅ til å tenke at det er 2 alternativer til at den kan tåle/kreve så mye "watt"
-syns syk dårlig følsomhet
-vanvittig elendig passiv delefilter som tar 99,99% prosent av effekten....
Comment