Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
.... 146 db i en bassworx kasse på 1000 watt rms ?
Dette var helt absurd! Han har skaffe seg en rå dynamo (visstnok). Men samtidig har han prioritert ikke mindre enn åtte diskanter, som atpåtil er montert i bagasjerommet. Hele systemet minner meg litt om en lydentusiast med splittet personlighet! Som tydeligvis har en forkjærlighet for å spille ekstremt mye diskant for sine passasjerer.
Om den virker som den skal så Man vet aldri med 20+ år gamle ting. Om den virker i dag, så vet man ikke om den gjør det i morgen Kondensatorer tørker ut som regel. Man får de overhalt hos ampdoctor i england da, ligger på rundt £100 for denne generasjon SS amper.
Dette var helt absurd! Han har skaffe seg en rå dynamo (visstnok). Men samtidig har han prioritert ikke mindre enn åtte diskanter, som atpåtil er montert i bagasjerommet. Hele systemet minner meg litt om en lydentusiast med splittet personlighet! Som tydeligvis har en forkjærlighet for å spille ekstremt mye diskant for sine passasjerer.
For å ikke snakke om de ekstra diskantene i 6x9erne også
Comment