Announcement

Collapse
No announcement yet.

problemer med klipsch ksw-12

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problemer med klipsch ksw-12

    prøver meg her også jeg siden det er så mange kloke hoder her inne

    jeg har en ett par mnd gammel klipsch ksw-12 som jeg har vert stor fornøyd med, til i går da jeg oppdaget at volumet/lyden i den var nesten halvvert. jeg har ikke justert på hverken sub eller receiver (denon avr 2307). alle kabler sitter i som dem skal og er koblet opp slik den skal.

    den er ikke hardt brukt i det hele tatt. brukt for det meste til ps3 og film.

    volumet på klipsch'en står på 8 (11 er fullt). i begynnelsen var dette høyt, nå er det ikke det i det hele tatt. på denon'en så kan man justere fra -12db til +12db. den står nå på +0db. har som sagt ikke rørt noen justeringer, og for å få nivå som det var for noen dager siden må jeg skru opp på +12db på denon i tillegg til enda mere på klipsch'en.

    jeg skjønner ingenting og lurer på om det er noen som har vert borti det samme eller har en formening om hva det kan være?.

    beklager visst det er dårlig forklart.

  • #2
    Hmm.. halvert.. har den doble spoler?
    98' Audi A4
    Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

    Comment


    • #3
      nope. Men nå funker den som den skal plutselig. UTEN at jeg har justert eller rørt en eneste innstilling.

      Comment


      • #4
        Originally posted by kimmen View Post
        volumet på klipsch'en står på 8 (11 er fullt). i begynnelsen var dette høyt, nå er det ikke det i det hele tatt.
        http://www.youtube.com/watch?v=UeOXsA8sp_E
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • #5
          ja og hva var poenget ditt her da??

          Comment


          • #6
            hei er det slik trinnløs vribryter eller med "knepp"??

            er det trinnøls, kan det bli dårlig kontakt i skrubryteren...for å fikse problemet kan du slå den helt av og skru frem og tilbake flere ganger slik at du sliter vekk irret på kontaktflata og vrideren er ok igjen
            Alpine cda9855r / Rockford Fosgate PunchPower / Hertz Space 6 Mids

            Comment


            • #7
              hva med å legge link til de forkjellige?
              --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
              -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

              Comment

              Working...
              X