Announcement

Collapse
No announcement yet.

Safe/brannskap!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Safe/brannskap!

    Dette blir på en måte en anbefaling, men legger den i OT, siden det ikke er bilstereorelatert (direkte).

    Jeg ville ha en safe ("brannsafe", altså ikke en 2-tonns sak som tåler kjernefysisk krig), til verdipapirer og annet tullball.

    Kjøpte en i dag, fra Safebutikken.no. En ny type brannsafe som er vann- og lufttett, så man kan lagre ting som kan ta skade av gasser o.l. som kan oppstå ved en brann også. Som DVD'er, USB-sticks osv. Jeg putter en ekstern harddisk i min.

    Kodelås som er lett å bruke/programmere med 3 til 8-sifret kode, ser veldig bra ut, og prisen var ikke til å klage på heller! 2400,- for min modell (25 liter). Den er visst godkjent som vanlige brannsafer, altså en time ved 900++ grader celcius.

    Fester man denne godt i leiligheten, skal jeg like å se innbruddstyvene som får den med seg i farta også. Og prisen er ikke verre enn at man programmerer den om og lar den følge leiligheten ved salg!

    Link til dingsen - anbefales på det varmeste av meg, i alle fall - og fyren var både hyggelig og behjelpelig med informasjon i bøtter og spann!

    http://safebutikken.no/goxpage00000065.html
Working...
X