Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor stor motstand trengs for 3v led?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvor stor motstand trengs for 3v led?

    Har bestilt meg diverse led's men disse er 3,2v hvor stor motstand trenger jeg for og koble disse rett på 12v? Skal brukes i instrumentbelysningen i bilen og det blir derfor ikke aktuelt og koble flere sammen...
    Spiller: Pioneer p6600DVD
    Frontsett: Seas Lotus Performance
    Sub:Morel Elate Sw10

  • #2
    denne kan kanskje hjelpe deg og andre som lurer på det samme

    http://led.linear1.org/1led.wiz
    TEAM RE-LOUD
    http://www.teamreloud.com

    Norwegian Champion 08

    Comment


    • #3
      Hvorfor er det ikke aktuelt å koble flere sammen?

      Jeg har gjort det før, til samme bruk. Bare å koble 4 stk 3V-dioder i serie, så begrenser strømmen seg selv.

      Comment


      • #4
        Genial side. TAKK!!
        Spiller: Pioneer p6600DVD
        Frontsett: Seas Lotus Performance
        Sub:Morel Elate Sw10

        Comment


        • #5
          Miniboom, rett og slett fordi det ikke stemmer ut i 4 og 4 hele veien, gidder ikke og ha den ene på en knapp øverst til venstre for rattet og de 3 andre under spilleren. Motstander koster omtrent ingenting uansett og da blir det litt mer oversiktlig inni dashen over hva som går til hvor:P
          Spiller: Pioneer p6600DVD
          Frontsett: Seas Lotus Performance
          Sub:Morel Elate Sw10

          Comment


          • #6
            Originally posted by Nemoas View Post
            Miniboom, rett og slett fordi det ikke stemmer ut i 4 og 4 hele veien, gidder ikke og ha den ene på en knapp øverst til venstre for rattet og de 3 andre under spilleren. Motstander koster omtrent ingenting uansett og da blir det litt mer oversiktlig inni dashen over hva som går til hvor:P
            Ah, ok. :P Jeg syns det er mer oversiktlig uten motstander, hehe. Men ser problemet med at antallet ikke går opp. Det blir litt dårlig lys med en diode ekstra, og kort levetid med en for lite. :P


            Comment

            Working...
            X