Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pollys Trans Am

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pollys Trans Am

    Norsk amcar "banker" supersportsbiler http://www.youtube.com/watch?v=9GgdpshENIg

    Dette varmer i hjerte

  • #2
    Sykt rå bil for å si det mildt! Hvor mye det måtte ha kostet å få skilt på den kan jeg ikke forestille meg engang
    Mvh Werner Harstad

    Comment


    • #3
      Må bare legge til litt tall på denne Trans Am`en:
      0-100km/t: 2,23sek,
      0-200km/t: 5,55sek
      0-300km/t: 12,92sek
      Top speed : 407.134 km/t

      Comment


      • #4
        Originally posted by camaro z28 View Post
        Må bare legge til litt tall på denne Trans Am`en:
        0-100km/t: 2,23sek,
        0-200km/t: 5,55sek
        0-300km/t: 12,92sek
        Top speed : 407.134 km/t
        Sånn passe det ?
        Mvh
        Andreas Moen Sæterbø
        Golf mk2
        Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX

        Comment


        • #5
          Originally posted by camaro z28 View Post
          Må bare legge til litt tall på denne Trans Am`en:
          0-100km/t: 2,23sek,
          0-200km/t: 5,55sek
          0-300km/t: 12,92sek
          Top speed : 407.134 km/t
          Moser jo Bugatti Veyron denna

          Amerikanere har alltid hatt en varm plass i hjertet mitt

          Nydelige biler, med et dreiemoment som ikke ligner grisen.

          Har ikke hatt noe annet enn en 79 Chevy Malibu av amerikanere, men det var helt ny 350 motor i den, med forsterket TH350 kasse og ny bakaksel med LSD diffsperre og lavere utveksling for dragracing. Den spyttet ut rundt 250-300hk, men dro farlig bra i forhold til en 1.8/2.0 japseturbo med samme hk .

          Ny sort lakk med blå perler, hijackers, brede hjul med customlakkerte felger, sotede vinduer rundt hele kjerra og forkrommede lister overalt gjorde bilen vel så attraktiv etter min mening
          Og headers med 2x3" separat eksos gjorde bilen til en skikkelig headturner
          Var en av mine store stoltheter detta, så er vel lov til å skryte bittelitt

          MEN, dyyyrt å kjøre med. Med utvekslingen jeg hadde selv ved pen kjøring brukte den rundt 2.2 på mila, og ved litt tyngde på gasspedalen her og der var jeg oppe i rundt 7.5

          Da jeg skulle teste akselerasjon fra 0-200 kunne jeg se bensinnåla hadde flyttet seg et stykke hehe
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

          Comment


          • #6
            Litt banekjøring med Polly`s Trans Am
            http://www.youtube.com/watch?v=5S4KY...eature=related

            Comment


            • #7
              Originally posted by DD-Henrik View Post
              Moser jo Bugatti Veyron denna

              Amerikanere har alltid hatt en varm plass i hjertet mitt

              Nydelige biler, med et dreiemoment som ikke ligner grisen.

              Har ikke hatt noe annet enn en 79 Chevy Malibu av amerikanere, men det var helt ny 350 motor i den, med forsterket TH350 kasse og ny bakaksel med LSD diffsperre og lavere utveksling for dragracing. Den spyttet ut rundt 250-300hk, men dro farlig bra i forhold til en 1.8/2.0 japseturbo med samme hk .

              Ny sort lakk med blå perler, hijackers, brede hjul med customlakkerte felger, sotede vinduer rundt hele kjerra og forkrommede lister overalt gjorde bilen vel så attraktiv etter min mening
              Og headers med 2x3" separat eksos gjorde bilen til en skikkelig headturner
              Var en av mine store stoltheter detta, så er vel lov til å skryte bittelitt

              MEN, dyyyrt å kjøre med. Med utvekslingen jeg hadde selv ved pen kjøring brukte den rundt 2.2 på mila, og ved litt tyngde på gasspedalen her og der var jeg oppe i rundt 7.5

              Da jeg skulle teste akselerasjon fra 0-200 kunne jeg se bensinnåla hadde flyttet seg et stykke hehe
              du nevner lakken på utsia? men ikke det som stod i motorrommet:P?
              "the south will rise again!" hha... verste redneck brakka jeg har sett
              mvh Sindre Carlsen

              Comment


              • #8
                HEHEHE

                Det stod vel "The South Will Rise Again" i motorrommet ja, og der man vanligvis har skilt foran stod det "Redneck" på et sørstatsflagg og så var skiltet under, på selve fangeren hehe. Ville ikke vært annet en arisk om jeg skulle sittet på med forrige eier i den bilen der hehe
                Tidligere importør for Digital Designs,
                overtatt av www.dynaBel.no.

                Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by camaro z28 View Post
                  Litt banekjøring med Polly`s Trans Am
                  http://www.youtube.com/watch?v=5S4KY...eature=related
                  Hvem er dette sin?

                  Jeg så denne kjøre på Rudskogen for noen år siden. Det var helt syyykt å se på. Lo meg i hjel hver gang den kom ut på langsletta. Bilen forsvant i masse røyk, og alle bilene bak måtte bremse ned når den passerte dem for dem så ikke noe hehe. Er uten tvil den råeste amerikaneren jeg har sett med egne øyne
                  Tidligere importør for Digital Designs,
                  overtatt av www.dynaBel.no.

                  Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by DD-Henrik View Post
                    Hvem er dette sin?

                    Jeg så denne kjøre på Rudskogen for noen år siden. Det var helt syyykt å se på. Lo meg i hjel hver gang den kom ut på langsletta. Bilen forsvant i masse røyk, og alle bilene bak måtte bremse ned når den passerte dem for dem så ikke noe hehe. Er uten tvil den råeste amerikaneren jeg har sett med egne øyne
                    Det er samme bilen som i første linken. Som dere ser er ikke Polly redd for å bruke biln
                    Liten fact til om bilen: 6 gir er til høyhastighets "cruising" 300 km/t ved 2.700 o/min

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by camaro z28 View Post
                      Det er samme bilen som i første linken. Som dere ser er ikke Polly redd for å bruke biln
                      Liten fact til om bilen: 6 gir er til høyhastighets "cruising" 300 km/t ved 2.700 o/min
                      Og hvem er denne polly? Er det en nordmann eller? Er bilen i Norge?

                      Tror ikke jeg har interessert meg mer for noen andre biler enn denne. Opplevelsen ved å se at den røykla hele langsletta på rudskogen var... Eksotisk (eller erotisk ) om jeg skal si det slik

                      Husker jeg så i motorrommet på denne, stemmer det ikke at innsuget er hjemmelaget? Det så meget proft ut, og det var jo også helt enormt
                      Tidligere importør for Digital Designs,
                      overtatt av www.dynaBel.no.

                      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by DD-Henrik View Post
                        Og hvem er denne polly? Er det en nordmann eller? Er bilen i Norge?

                        Tror ikke jeg har interessert meg mer for noen andre biler enn denne. Opplevelsen ved å se at den røykla hele langsletta på rudskogen var... Eksotisk (eller erotisk ) om jeg skal si det slik

                        Husker jeg så i motorrommet på denne, stemmer det ikke at innsuget er hjemmelaget? Det så meget proft ut, og det var jo også helt enormt
                        Tror du trenger briller egentlig da..
                        Hint:
                        Originally posted by camaro z28 View Post
                        Norsk amcar "banker" supersportsbiler http://www.youtube.com/watch?v=9GgdpshENIg

                        Dette varmer i hjerte
                        Regnr er KZ37237 også står det jo pollymotorsport.no på hele sida av bilen da... hehe..
                        http://pollymotorsport.no/
                        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                        Comment


                        • #13
                          Hups

                          Treg på morraen jaah
                          Tidligere importør for Digital Designs,
                          overtatt av www.dynaBel.no.

                          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                          Comment


                          • #14
                            Man får et visst inntrykk av hva 407 km/t arter seg når man ser denne: Pollybil bumpercam

                            Ikke tid til mye "elgmanøver" her...
                            Last edited by epifant; 29-01-2010, 13:13.

                            Comment


                            • #15
                              Bilen er rå og Polly er vel den ekte Reodor felgen. Lyden fra V8 er balsam for sjela
                              Legger ved en link med en syk Camaro. Skru opp volumet og nyt!!!
                              http://www.youtube.com/watch?v=9tNj7HG5Ow4&feature=fvw

                              Comment

                              Working...
                              X