Announcement

Collapse
No announcement yet.

Inni en Bocsman basslink.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inni en Bocsman basslink.....

    Var på netthandelen og fikk tak på denne for et år siden,og har blitt liggende. Ble litt nyskjerrig på hva dette var,så jeg skrudde litt på denne "kassa" og ble meget overasket. Makan til pingle-greier jah.
    Eneste som kansje kan brukes til å ha det litt "gøy med" er selve elementet(10 tom)
    Her er noen bilder. de taler vel for seg sjøl
    Attached Files
    No Windows-crap,just Mac Power

  • #2
    Sikkert bare jeg som er dum, men hva er en "basslink" ?
    Er det så enkelt som en wannabe aktiv sub?

    Fikk tak i noe boschman rææl selv på TG01 for prisen av en burger&cola, 2 stk stygge 10" i en enda styggere sponkasse.. for et par uker siden fikk jeg for meg at jeg måtte finne på noe fornuftig med de, så de ble panka inn med MAKT under stressless'n og koblet til en effektamp med TPkabel mellom, funker som fjell

    NB: Fjell kan være så mangt
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

    Comment


    • #3
      Det er vel en "sub-kasse med innebygd forsterker" jah. Tror det var Føkkal som hadde det navnet Basslink.
      Men jeg så jo for meg at hale "toppen" på kassa var en stor Motherføkker forsterker,noe du kan se av bildene at den ikke var. Jeg gav vel mere i frakt enn hva jeg fikk den kassa/linken for. Og hele rukkelet er TUNGT.
      Konklusjon: Anbefales IKKE!!!!!!!
      No Windows-crap,just Mac Power

      Comment

      Working...
      X