Announcement

Collapse
No announcement yet.

tomijorg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    jo, er fra vennesla..men så vidt jeg husker jobber han som dørvakt på et utested i kristiansand. gidder ikke å hente subbene mine da? å sende dem til meg?
    Cash skal du selvfølgelig få.

    Tom ivar jørgensen. venneslaveien 407

    Comment


    • #17
      Fyren har vært inne på bilstereoforumet i dag i allefall.Så han burde ha sett og forstått for lenge siden, at subbene skal sendes i retur.At folk gidder å gjøre seg til kjeltringer for noe så enkelt fatter jeg ikke.Får håpe dette ordner seg snart.Slik blir man lettere utålmodig av!!

      Comment


      • #18
        veit han har vært inne her idag, men å svare på pm'er kan han faen ikke.. Hold dere langt unna kuken (altså tomijorg)...

        Comment


        • #19
          Men nå som han er Anmeldt,skal ikke Moderatorer få han typen her(holder meg i skinnet for ikke å bruke u-siviliserte ord) inn i kategorien;Useriøse personer å handle med ?
          No Windows-crap,just Mac Power

          Comment


          • #20
            berre å finne fram balltre:P

            Comment


            • #21
              Originally posted by Bassoflove View Post
              Men nå som han er Anmeldt,skal ikke Moderatorer få han typen her(holder meg i skinnet for ikke å bruke u-siviliserte ord) inn i kategorien;Useriøse personer å handle med ?
              Han ligger på lista nå
              www.eirikaspaas.com

              Comment


              • #22
                skjedd noe mer her? hadde en smertefri handel med han for et års tid siden, da flyttet han fra vennesla,men mulig han er på plass igjen. i tilfelle kjører jeg forbi hver dag

                Comment


                • #23
                  41361744 er nummeret jeg har til han

                  Comment


                  • #24
                    har ikke skjedd noe mere med han nei. umulig å få tak i på tlf.. veit ikke hva politiet har gjort jeg, men sikkert veldig lite.

                    Har du kanskje giddet å hentet subbene mine å sendt dem til meg for noen kroner??

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by golfnos View Post
                      41361744 er nummeret jeg har til han
                      Han har 5 forskjellige nummer, så umulig å få tak i han.. tar ikke tlf på noen når jeg ringer..

                      Comment


                      • #26
                        skal prøve å få tak på han

                        Comment


                        • #27
                          flott

                          Comment


                          • #28
                            http://www.nettby.no/user/index.php?...15fd09c023e585

                            et kjapt googlesøk på karen gav meg tom ivar jørgensen, og litt anna info. regner med du har navnet men..
                            http://www.gulesider.no/tk/search.c?...ar+j%F8rgensen

                            du har vel alle de nr?
                            mvh Sindre Carlsen

                            Comment


                            • #29
                              ha alle nummere til han ja. men takk for infoen

                              Comment


                              • #30
                                det ble brått stille fra han på mobilen, men har han nå på FB, og la en melding på siden hans som alle venner kan se (ikke noe slibrig, bare: Har du subbene til Halseth liggende enda)

                                Kommer det en dum kommentar så legger jeg inn mer om hva so mer skjedd, håper d kan ordne seg

                                Comment

                                Working...
                                X