Announcement

Collapse
No announcement yet.

SQ-fantast, sa du?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sorry, men skal ikke mye til får å komme over det der.

    Når man selger bilstereo er man som regel over 18, å da bude man kunne og ordlegge seg som folk
    Mvh Even S. Jensen
    Tlf 41091189
    Digital Designs, nothing is even close!

    Comment


    • #17
      det er en annen sak, men her blir faktisk personen hengt ut med fullt navn osv. Sikkert jævli kult visst han tar turen innom her å ser han blir latterliggjort.

      Comment


      • #18
        Originally posted by kimmen View Post
        det er en annen sak, men her blir faktisk personen hengt ut med fullt navn osv. Sikkert jævli kult visst han tar turen innom her å ser han blir latterliggjort.
        Er det mulig...

        Dersom han - eller noen han kjenner - skulle snuble over denne tråden, høres det ut som en fin anledning for en reality check, spør du meg.

        Om jeg hadde solgt dritstygge, eh... hjemmestrikka gensere på Finn, og skrytt dem opp i skyene fordi jeg ikke visste noe som helst om det jeg prøvde å selge, så hadde jeg satt pris på om noen fortalte meg at jeg:
        1. Ikke vet hva jeg prater om, og:
        2. Dermed er en real gjøk, ettersom jeg ikke gidder å innhente litt bakgrunnsinfo eller sammenlikningsgrunnlag fra virkeligheten.

        For å sette det virkelig på den berømte spissen, burde jo Finn nesten ansatt en bedreviter (eller i alle fall en veldig nysgjerrig person) til å både faktasjekke og filtrere annonsene til folk.

        I mellomtiden er annonser som dette humor på høyt nivå, hva meg angår. Om du ikke liker det, kan du jo le av anonyme folk isteden (som om det er noe bedre, rent moralsk...).

        Comment


        • #19
          hehe, ja det ER faktisk mulig at jeg mener dette! hva du mener driter jeg forsåvidt i!

          har du mere på hjertet så ta det gjerne på PM

          Comment


          • #20
            Originally posted by kimmen View Post
            hehe, ja det ER faktisk mulig at jeg mener dette! hva du mener driter jeg forsåvidt i!

            har du mere på hjertet så ta det gjerne på PM
            Hvorfor PM? Det er jo ikke noe poeng i å ta det på PM. Dette er jo et åpent off-topic-forum.

            Du kritiserte kommentarene angående en annonse/person. Det er du i din fulle rett til å gjøre, akkurat som vi er i vår fulle rett til å kommentere.

            Kan være enig i at han kan bli trist, lei og vonbroten om han leser at andre har et inntrykk av at både annonseteksten og "byggverket" bærer preg av dårlig arbeid. Men igjen, kanskje det går opp et lys for fyren?

            Om man lever i en boble av uvitenhet, bør man sette pris på at noen stikker hull på den.

            Du trenger ikke poengtere at du driter i hva jeg mener, for jeg har virkelig ingen forventninger til at noen skal bry seg om hva jeg skriver på et nettforum.

            Comment


            • #21
              Her er det vell snakk om en dyktig og lovpriset mann som lager og designer meget bra høyttalere.
              Høyttaleren "inConcert Miles" f.eks skal være en forferdelig bra høyttaler til prisen. Att han våger og prøve nytt er da ikke feil, og om jeg ikke husker feil skulle dette oppsettet (dog, blitt litt annerledes, men fortsatt samme basic design) låte ganske bra. Latterlig og se att folk som overhode ikke har peiling rakker ned på hva fagfolk utforsker med.. skuffende

              Comment


              • #22
                Sånn til opplysning så er alle kommentarene datert i år i denne tråden kommentarer på en finn.no annonse på et bilstereoanlegg som var hesjet i sammen, som er slettet fra denne tråden i ettertid.

                Et av salgsargumentene i annonsen:"(flere som får pusteproblemer så vær forsiktig, vi prater ikke sykehuset men det merkes)"
                Last edited by Haakon O; 07-02-2010, 05:01.
                [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                Comment


                • #23
                  aha.. det forklarer en del:P

                  Comment

                  Working...
                  X