Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bygging av arbeidsbod - Forslag og innspill?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Det du trenger er en gjeng polakker som gjør alt du ber se gjøre. Ellers blir det fort mye for deg med to biler og en arbeidsbod
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #32
      Frekk ass!! :P Polakker ja.. da sitter jeg igjen med ingenting til slutt da. Alt havner vel i Polen...
      Mvh Tony
      - The only road to take is perfection itself

      Comment


      • #33
        Originally posted by Typhon View Post
        Mmmm... *sikle*! Har jo på en måte ei "tilgjengelig" da

        Har o'btw tegna litt igjen. Denne gang et lite skap som skal inneholde Polyesterdispenser som heller rett ned i et beger, doseringsflaske og rørepinner lett tilgjengelig rett ved siden av.
        Dette kommer til å bli überklinete tror jeg.. hehe.. Skal med doseringsflaske da? øyemål og dæsjer som er tingen..
        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

        Comment


        • #34
          Originally posted by GENEXXA View Post
          Dette ville jeg har hatt på min arbeidsbod om jeg hadde et ganske åpent budsjett:
          http://www.gustavsenas.no/default.pl...954&pageId=822
          Genial sag hvis man har lite plass, men kostbar da..

          Vi kjøpte en slik som dette
          http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16816238

          Koster 20 000,- ferdig levert, og den har vi hatt STOR glede av, bordsagene til biltema o.l er laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt fra denne i kappeglede


          Så hvis noen trenger en bordsag så anbefaler jeg en slik, går på vanlig 230v 1~ (bygget for norge, avbildet med 400v kontakt på finn.no mener jeg på.)


          Ang polyester så anbefaler jeg sånn 20 liters dunk med tappekran på, hadde det før, det var genialt

          Comment


          • #35
            Originally posted by GENEXXA View Post
            Dette ville jeg har hatt på min arbeidsbod om jeg hadde et ganske åpent budsjett:
            http://www.gustavsenas.no/default.pl...954&pageId=822
            Skal du bygge skjeve basskasser så er det bare å kjøpe seg en sånn sag. Er en grunn til at ingen møbelsnekkere har sånn sag

            For oss som liker å ha ting i vinkel så er det dette som gjelder (hadde bare pengboka vært stor nok. Må nok legge på en null på prisen på den du linket til)




            Anbefaler alle å kjøpe dispenser for arbidslyst. Hvis ikke man er storforbruker, da kan det kjøpes i storsekk ala felleskjøpet
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #36
              Hvorfor kapper de sagene skjeivt? Har ikke selv prøvd. Vil nesten tro de kapper ganske rett, siden gustavsen selger stortsett kvalitet.
              Runar E. Olsen ~ Moderator
              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

              Comment


              • #37
                kan være om det evnt. er slark noen steder da, men så på en slik en på ei messe en gang å de så utrolig stabile ut.
                Ser man litt nøye på dem så er det ikke noe problem å lage dem selv for en langt rimeligere sum
                såklart er det ingenting som slår ei god bord sag, men da tilbake til dette med økonomi :P
                TEAM RE-LOUD
                http://www.teamreloud.com

                Norwegian Champion 08

                Comment


                • #38
                  Avsug for pussestøv
                  Egen liten bod for kompressor utenfor selve pusse versktedet for å dempe støy nivå
                  02` Volvo V70 D5 197hk/470nm
                  01` Seat leon R 4x4 turbo
                  Takk til ULVUNDS BILSTEREO for god service og priser!

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by GENEXXA View Post
                    Hvorfor kapper de sagene skjeivt? Har ikke selv prøvd. Vil nesten tro de kapper ganske rett, siden gustavsen selger stortsett kvalitet.
                    En ny sag kapper nok ganske rett. Men de fleste har slike av eldre årgang, fulle av slerk. Dessuten blir de nok sjeldent kalibrert på nytt, da det de kapper sjeldent trenger så høy nøyaktighet.
                    Mvh
                    Pål Andréas Bryng
                    Bilstereosenteret.no
                    Vi forhandler bl.a.:
                    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                    Følg oss på Facebook
                    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                    Comment


                    • #40
                      Jeg har et helt nytt sponavsug stående. Genialt for fresebort og bordsag. Hyl ut om noen er interessert
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                      Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                      Comment

                      Working...
                      X