Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spotify tilgjengelig på series 60 telefoner!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spotify tilgjengelig på series 60 telefoner!

    Endelig!
    Nå vet jeg hva jeg skal ha i bilen ihvertfall

    http://www.amobil.no/artikler/spotif..._til_s60/73358

    Absolutt verdt de 100kr det koster i måneden om det fungerer så bra som forventet!

    Edit: Eneste tingen som er litt synd jeg har funnet ut sålangt, er at det ser ut som man bare får 160kbs ogg filer på telefonen, kunne tenkt meg 320kbs.
    Last edited by daruu; 23-11-2009, 23:52.
    1989 Volvo 740 GL

  • #2
    skjønner ikke hva som er så fantastisk med spotify egentlig. finne jo ikke all musikken innpå der.

    Comment


    • #3
      Det gjør man ikke, men man finner en god del, og utvalget vokser hele tiden!

      Er jo også lovlig da, i motsetning til å laste ned.
      Jeg syntes også funksjonen med spillelister er genial.
      Man får tak i en spilleliste man syntes er spennende -- synkroniserer den via wlan(som laster ned sangene til mobilen og gjør de tilgjengelige i offline modus) --- hører på spillelista hvor du nå enn måtte befinne deg

      Bare de fortsetter å utvikle å legge til mere musikk tror jeg dette er det mange kommer til å benytte seg av i fremtiden
      1989 Volvo 740 GL

      Comment


      • #4
        ja skal ikke si jeg ikke benytter meg av den, men irriterer meg over at jeg ikke finner alt jeg vil og da blir det nedlasting for min del. der finner jeg vertfall alt jeg vil. men som du sier så kommer det mere og mere

        Comment


        • #5
          Har hatt Spotify på iphonen en stund nå og er knallfornøyd!
          Bra lyd og genialt utvalg! Funker strøkent med 3G, men selvfølgelig best med offline plalylists!

          Bruker det i bilen hver dag!
          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

          Comment


          • #6
            Tok sin tid og få det til S60. Men verdt ventetiden!
            Har testa det i bilen en del nå og det fungerer helt utmerket!
            Må vel lage noen nye spillelister nå!
            Jonas Tautra
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

            Comment

            Working...
            X