Announcement

Collapse
No announcement yet.

Triste greier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Triste greier

    http://www.finnmarken.no/finnmarkdag...cle4645253.ece

    Jævla drittfolk som skal stjele alt om dagen!
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

  • #2
    Alta er jo ikke så stort. Tipper det kommer for en dag relativt fort hvem som må lugges litt i armene. Uansett jævli trasig slike episoder.
    Raymond Pedersen

    Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
    Tar det som det kommer, og løser det som det går.

    Comment


    • #3
      Det der var triste greier ja Hadde det skjedd meg hadde jeg ikke visst hva jeg skulle gjort. Men siden noe av det som ble stjelt var costum så er det vel større sjans å finne det igjen. Håper han får igjen utstyret sitt eller erstatning i allefall.
      Mvh Werner Harstad

      Comment


      • #4
        Jeg som skulle til Alta for å ta en lytt snart, men må tydeligvis utsette det litt..
        Jonas Tautra
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

        Comment


        • #5
          SATAN hvor kiipt.... Jævli å miste utstyret,men jeg tror det må være ennå JÆVLIGERE å se at noen har ødebelakt installasjonen en har brukt en haug med timer,kansje satt familien og jobben til side for å gjennomføre dette.
          Vi får holde øynene og ørene åpne dah.

          Bol
          No Windows-crap,just Mac Power

          Comment


          • #6
            Forbanna irriterende. Og snart de eneste som er frekke nok til det er østeuropeere. Kan faen meg holde seg hjemme i sitt eget land istedetfor og komme hit som bander og stjele absolutt ALT de kommer over.. Skal prøve å ikke være altfor forutdømmende på østeuropeere men tror nok at et viktig nøkkelord for å stoppe flere tyveri vil være å få politiet til å luske i flere østeuropeiske/utenlandske varebiler..

            Har blant annet et godt eksempel ifra Stryn som for ikke mange ukene siden ble gjort et større innbrudd i et parfymeri . Parfymer for verdi godt over 250 000 ble stjålet. Så si meg; hva skal vel en nordmann med parfymer for over 250 000 kroner?!

            Bilstereo er nok et litt mer interessant enn parfymer for folk flest men også det er det penger å hente på for videresalg i andre land..
            Mvh
            Asbjørn Aarø
            2000 Mitsubishi Galant 2.0 GLX + Kicker+ Kenwood + B2 +++

            Comment


            • #7
              Det er når slike saker kommer opp vi virkelig kan være glade for at vi ikke har blitt frastjelt noe selv. Og jeg vedder på at 95% av oss ikke passer godt nok på utstyret, slik som å la være å låse bilen / huset / garasjen fra tid til annen.

              Dette virket utrolig kjipt for denne karen. Jeg kan bare tenke meg til hvor rått det må ha sett ut med 3-400 timers arbeid som han angivelig skal ha brukt på bilen, og å se slikt arbeid forsvinne ut til det blå må være passe irriterende og/eller kanskje trist for han. Vet jo selv hvor bannskap som kommer ut om maskinen henger seg etter jeg har skrevet noen sider med dokumenter og mister dem. Så han må jo hvertfall være frustrert nå. Godt at han ikke gir seg da
              Last edited by DD-Henrik; 23-03-2010, 10:39.
              Tidligere importør for Digital Designs,
              overtatt av www.dynaBel.no.

              Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

              Comment


              • #8
                Originally posted by DDaudio.no View Post
                (...)Vet jo selv hvor høyt banneluken åpnes om maskinen henger seg etter jeg har skrevet noen sider med dokumenter og mister dem. Så han må jo hvertfall være frustrert nå. (...)
                Bra sammenlikning. Hirr.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Miniboom View Post
                  Bra sammenlikning. Hirr.
                  Hehe, ja har vel ikke så mye annet å sammenligne med da jeg aldri har blitt frastjelt noe
                  Tidligere importør for Digital Designs,
                  overtatt av www.dynaBel.no.

                  Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                  Comment

                  Working...
                  X