Announcement

Collapse
No announcement yet.

DDaudio.no - Oppdateringer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Bør vel nevne at ingen av elementene har hvite membran i standardutgave? Den 3500-serien med hvit membran er et element med komposittmembran som koster en del ekstra vel?

    Når kommer 91z og 95z på siden?
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #32
      Originally posted by Hifonic View Post
      Bør vel nevne at ingen av elementene har hvite membran i standardutgave? Den 3500-serien med hvit membran er et element med komposittmembran som koster en del ekstra vel?

      Når kommer 91z og 95z på siden?
      Ja det er for å illustrere. DD USA har dessverre ikke bilder av 18" og da blir det litt feil å legge inn 10" på 18" sidene, så det måtte til for illustrasjon Når nye bilder kommer fra DD, kommer dem opp hos oss også

      Usikkert når Z91 og Z95 kommer men bør skje i nærmeste fremtid. Venter på alle specs samt produktbilder fra DD.

      DD USA er litt trege med å oppdatere sidene deres og det er jo synd, men får trøste oss med at elementene hvertfall spiller som fy
      Tidligere importør for Digital Designs,
      overtatt av www.dynaBel.no.

      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

      Comment


      • #33
        Originally posted by kimmen View Post
        1512 er da svart enda? jeg ser ikke noe forskjell vertfall...........
        Poenget mitt var vel egentlig at jeg personlig synes elementene er finere i svart enn i sølv, men det er min mening
        Det kom kanskje ikke så tydelig frem i innlegget mitt
        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

        Comment


        • #34
          Z91 og Z95 er her!

          Da var endelig Z91 og Z95 nøye gjennomtestet og kan nå bestilles. De kommer snart opp på vår web med detaljert info og pris

          http://www.ddaudio.com/dd/caraudio/09/woofer09_Z91.asp
          http://www.ddaudio.com/dd/caraudio/09/woofer09_Z95.asp

          Z91



          Z95

          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

          Comment


          • #35
            Priserer på herlighetene?
            Jonas Tautra
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

            Comment


            • #36
              Inntil videre er det vel bare å sjekke svenske siden, men regn med litt ulike priser pga. markedet.
              Mvh
              J. Holm
              www.b2audio.com
              http://facebook.com/b2audio

              Comment


              • #37
                "The winding length of over 110mm allows long excursions, over 75mm(3 inches), with 100% of the coil under magnetic control at all times."

                Mvh
                Dag Johansen
                "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                Comment


                • #38
                  Rundt 15k inntil videre for begge typene. Det blir vel for de fleste muligens, men er jo en fin kombo om man ikke har råd til Z-serien men har råd til mer enn 9500-serien
                  Tidligere importør for Digital Designs,
                  overtatt av www.dynaBel.no.

                  Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by DDaudio.no View Post
                    Rundt 15k inntil videre for begge typene. Det blir vel for de fleste muligens, men er jo en fin kombo om man ikke har råd til Z-serien men har råd til mer enn 9500-serien
                    Greier du å få spadd fram litt mer tekniske data på disse seriene?
                    Ser heftig ut!

                    Mvh
                    Dag Johansen
                    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Dag Johansen View Post
                      Greier du å få spadd fram litt mer tekniske data på disse seriene?
                      Ser heftig ut!

                      Mvh
                      Dag Johansen
                      Eeeeehh... hhmmmm... - Nei Finnes ikke enda. Det kommer muligens fram litt mer data senere, men det er jeg usikker på. Det er jo som de sier i videoene sammen med PWK at de selvsagt bevisst ikke legger ut specsene av spesielle grunner. Mer vet jeg ikke selv om akkurat det dessverre. Men ekstremt feite subber, som lager mer lyd enn noen av oss har behov for kan jeg love deg at dem klarer
                      Tidligere importør for Digital Designs,
                      overtatt av www.dynaBel.no.

                      Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by DDaudio.no View Post
                        Eeeeehh... hhmmmm... - Nei Finnes ikke enda. Det kommer muligens fram litt mer data senere, men det er jeg usikker på. Det er jo som de sier i videoene sammen med PWK at de selvsagt bevisst ikke legger ut specsene av spesielle grunner. Mer vet jeg ikke selv om akkurat det dessverre. Men ekstremt feite subber, som lager mer lyd enn noen av oss har behov for kan jeg love deg at dem klarer
                        Da foreslår jeg at du sender en Z9112til meg for test!

                        Mvh
                        Dag Johansen
                        "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                        Comment


                        • #42
                          Hehe skulle likt det du Ja kunne forsåvidt gjort det. Hadde bare vært positivt å fått målt noe specs, men jeg tar ikke inn noen før jeg ser at det er sjanse for å selge et par av dem. Men alle kan ordnes på bestilling selvsagt, og regner med at personen som kjøper en slik skal ha en sinnsykt god kasse, og da sender han vel gjerne elementet inn til deg om du får kasse jobben Noe du sikker får. Har videresendt en haug av folk til deg hvertfall, da vi dessverre ikke tilbyr doble kasser
                          Tidligere importør for Digital Designs,
                          overtatt av www.dynaBel.no.

                          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                          Comment


                          • #43
                            Oppdaterte priser på nesten alle produkter på nettsidene våre. Noe har gått opp og noe har gått ned. Det som har gått opp er snakk om noen få kroner, mens det som har gått ned er litt større.

                            www.DDaudio.no -> Produkter

                            For bestilling send PM, ring på 48 24 60 19 eller send en mail til post@DDaudio.no
                            Tidligere importør for Digital Designs,
                            overtatt av www.dynaBel.no.

                            Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                            Comment

                            Working...
                            X