Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alle burde skaffe seg ett slikt ett...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alle burde skaffe seg ett slikt ett...

    http://finn.no/finn/bap/object?finnk...=null&tot=null

    Eller hur?

    Mvh
    Rolf Try Nygård

  • #2


    Kanskje det var noe å satse på
    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

    Comment


    • #3
      hahahahahaha.........

      Comment


      • #4
        Trenger ikke juletre når man har et slikt monster i stua.
        Mvh
        Stig Johansson

        Comment


        • #5
          Jeg har sett mye søppel av bilstereo solgt på diverse nettsteder i innland og utland, men det er helt sinnsykt at noen med respekt for seg selv tør å selge sånn møkk. Det som er mest ille er at de sikkert har mått kjøpe inn minimum 200stk fra fabrikk i kina, da mange av fabrikkene har dette som minimums kvanta!!
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            Unskyld at jeg sier det, men, FY FAEN SÅ STYGT!! Detter er det verste tilfellet jeg noen gang har sett
            Øyvind Kalbækken

            Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

            Comment


            • #7
              Jeg holdt på å le meg ihjel første gang jeg så det

              Bollywood anlegg imo
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #8
                Man trenger ikke se film engang når man har en slik en i stua. De blinkende lysene er nok... hehe
                Sture Vedal

                Comment


                • #9
                  Jeg vet ikke om man i det hele tatt får sett filmen.. Ser for meg at man vil bli blenda av anlegget :P

                  Comment


                  • #10
                    GOD DAMN!!!!!!!!!!!!!!!

                    Comment


                    • #11
                      Good times! Er nesten så man må bestille ett slik for å teste hva det er godt for, NESTEN
                      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                      Comment


                      • #12
                        om de hadde tatt av en 0 .. så hadde jeg handla det
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • #13
                          Dette er da faktisk et 2 kanalshjemmekinoanlegg med kassettspiller. Rimelig mange selvimotsigelser i denne settningen gitt, men hvem kan vel styre seg når anlegget faktisk inneholder en "aktiv kassettspiller". (Lurer litt på hvordan en passiv kassettspiller fungerer jeg).

                          Men siden det sannsynligvis duger dårlig til film, kanskje det er noe for en 2 kanalsfantast som meg selv.
                          Glenn Solie

                          Frittstående konsulent

                          Comment


                          • #14
                            Au!! ....

                            Comment


                            • #15
                              hippi anlegg til den store gullmedalje,diplom,pokal å alt annet.

                              Comment

                              Working...
                              X