Announcement

Collapse
No announcement yet.

Max Power nr. 27

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Max Power nr. 27

    Fikk mitt Max Power-blad i posten i går.

    Som vanlig åpnet jeg det med en gang, og bladde ivrig gjennom sidene.

    I det bladet nærmet seg slutten, ble jeg bare mer og mer skuffa, for jeg visste at det snart ikke er mer å se, for denne gang

    MEN!

    Snart ser jeg noen bilder fra treffet i Molde, det var jo litt fun, for "der var jo jeg", tenkte jeg..

    Så ser jeg noen damer (babes) *kremt*, som jeg også kjente igjen fra den dagen

    "hmm.." tenkte jeg, "jeg sto jo ganske nær noen av de jentene der, da de "vasket" en bil"..

    Å jo da, der ser jeg plutselig meg, fyllesyk og jævlig, står å sikler på damer som, ja, "vasker" bil..

    Dette syntes jo jeg var litt moro såklart, er ikke hver dag jeg er i sånne blad

    Men-men, jeg kunne ikke la et bilde av meg selv få stoppe meg fra å lese videre, så jeg bladde til neste side.. Enda mer babes som viser pupper og solbriller, og, hva faen, enda et bilde av meg? Ja, riktig! TO bilder av meg i Max Power?! Enda mer moro!

    Så, i dag skule jeg, stolt og fornøyd vise dette til bruttern.. Ingen som trodde meg først, men ok

    Jeg: "der står jeg, og på neste side her"

    Bruttern: "få se på første bildet igjen"

    Jeg: "ehh.. der er jeg faktisk på enda et bilde ser jeg"

    Bruttern: "haha"

    jo da, Max Power redaksjonen har visst funnet ut at jeg, ja JEG, er en så pen kar, at jeg kan asosieres med babes, biler og bilstereo, på hele TRE bilder i deres blad!

    Haha, dette var litt lattis, spør du meg


    Til Max Power: For flere modeloppdrag, ta kontakt..


    hehehe
    Mvh.
    Roy
    Mob: 40 30 99 06

  • #2
    Har du fått betalt for de første tre bildene ennå da?

    Comment


    • #3
      Ja, synes du må begynne å brøle ut om betaling jeg også
      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

      Comment


      • #4
        Nei, tenkte jeg skulle ta første foto-shoot gratis.. for å reklamere litt liksom Mulig det går fortere med flere oppdrag fremover da vettu

        hehe..
        Mvh.
        Roy
        Mob: 40 30 99 06

        Comment


        • #5
          Originally posted by aFFekak View Post
          Nei, tenkte jeg skulle ta første foto-shoot gratis.. for å reklamere litt liksom Mulig det går fortere med flere oppdrag fremover da vettu

          hehe..
          Kanskje vi burde lage tråd for de som har vært avbildet i MaxPower. Blir sikkert endel etterhvert. For å si det sånn: MaxPower kommer til å være tilstedet der hvor det skjer i fremtiden også..
          Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
          Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
          post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

          Comment


          • #6
            Ingen bilder av kjerra fra Uthaug, Roy?
            VW/Audi ende-tusi-ast!

            Comment


            • #7
              hmmmm,trodde det var mest om å gjøre å få BILEN sin i bilblad jeg
              All skryt til max power som lager reportasjer fra EMMA konkuranser og div biltreff,skikkelig artig de er i bilstereo miljøet synes jeg.
              "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

              Comment


              • #8
                Bra det er litt dekning ja..Til og med resultat børsen i siste nr..
                sound.vision.soul

                Type R

                Comment


                • #9
                  Originally posted by LLH View Post
                  Bra det er litt dekning ja..Til og med resultat børsen i siste nr..
                  Resultatbørsen kommer til å være med også fremover!

                  ...dessuten er det ikke umulig flere på forumet her dukker opp i de neste nummerne av bladet, jeg har blant annet mange interessante bilder fra Surnadals-treffet. Bestikkelser kan selvfølgelig diskuteres
                  Espen Skogen
                  espen@emmaweb.no
                  ---
                  Webmaster for www.emmaweb.no.

                  Comment


                  • #10
                    ja til mer bilder av forum medlemmer og mindre babes damer ser man i bl.a playboy

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by golfnos View Post
                      ja til mer bilder av forum medlemmer og mindre babes damer ser man i bl.a playboy
                      Etter grafikken øverst på forumet her å dømme ser det da ikke ut til at bilstereogutta heller misliker lettkledde damer
                      Espen Skogen
                      espen@emmaweb.no
                      ---
                      Webmaster for www.emmaweb.no.

                      Comment


                      • #12
                        espsko: Veit du når Poloen min kommer i bladet ? Var jo en fotograf fra dere som var å tok en photoshoot..Så skulle det ringe en journalist fra bladet deres senere..Men det er jo ca en mnd siden ?

                        Comment


                        • #13
                          mulig det er en del som liker det, men er også fler som heller ser andre ting på de stedene. ikke alle som får tilgang til bladene pga de bildene, kjenner noen av dem. synd

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Danna View Post
                            espsko: Veit du når Poloen min kommer i bladet ? Var jo en fotograf fra dere som var å tok en photoshoot..Så skulle det ringe en journalist fra bladet deres senere..Men det er jo ca en mnd siden ?
                            Ikke uvanlig at biler blir liggende noen måneder før vi bruker dem, spesielt på denne tiden av året - vi produserer MYE mer enn vi bruker i august-september-oktober for å ha nok til vinteren, det er ikke noe særlig å ta bilder i snø og ruskevær

                            Originally posted by golfnos View Post
                            mulig det er en del som liker det, men er også fler som heller ser andre ting på de stedene. ikke alle som får tilgang til bladene pga de bildene, kjenner noen av dem. synd
                            Du har et poeng, men damene forsvinner nok ikke fra MP med det første
                            Espen Skogen
                            espen@emmaweb.no
                            ---
                            Webmaster for www.emmaweb.no.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by espsko View Post
                              Ikke uvanlig at biler blir liggende noen måneder før vi bruker dem, spesielt på denne tiden av året - vi produserer MYE mer enn vi bruker i august-september-oktober for å ha nok til vinteren, det er ikke noe særlig å ta bilder i snø og ruskevær

                              Aha Dere ringer vel..hehe

                              Comment

                              Working...
                              X