Announcement

Collapse
No announcement yet.

Innstillingene på min P9 ble borte. Noen som noen innstillinger jeg kan bruke ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Innstillingene på min P9 ble borte. Noen som noen innstillinger jeg kan bruke ?

    Hei!
    Hadde av sikringen foran i motorrommet i stad en liten stund. Da jeg skrudde på igjen var alle innstillingene Anders F hadde justert inn borte.
    Noen som har notert ned sine innstillinger, som kanskje kan funke "litt" i det minste frem til det skal justeres på nytt og finjustere 13 august ?

  • #2
    DU få koble om P9 slik at man ikke bryter strømmen på P9`n neste gang. Faktisk så kan man bare koble inn 9V batt på den, for det nok til at den holder på minne innstillingene..

    Hvis Anders F hadde vært å trykka på den , så hadde jeg da skrevet det opp med en gang slik man hadde alle innstillingene på papir og kunne bare neste gang taste det inn hvis uhellet skulle være ute..

    SKulle ønske Pioneer gjorde det samma som Sony gjorde på ES / XES modellene sine... OM strømmen blir borte blir ikke innstillingene borte i det hele tatt... Heller ikke om spilleren er frakobla i flere mnd heller...Alle innstilling er der forsatt..hehe!

    HUSK det neste gang )

    Comment


    • #3
      Jeg burde gjort det ja..vet det til neste gang iallefall

      Men ingen som har skrevet ned noen sånne ca verdier man faktisk kunne gått ut i fra da ?

      Comment


      • #4
        Originally posted by Danna View Post
        Jeg burde gjort det ja..vet det til neste gang iallefall

        Men ingen som har skrevet ned noen sånne ca verdier man faktisk kunne gått ut i fra da ?
        hør med anders om han husker det i farta og få skrevet det opp fra han..

        hva er det du bruker / har kobla opp a?

        Comment


        • #5
          DEX-P9R, DEQ-P9
          Seas Lotus Reference
          Seas Lotus SW300
          Auditec-Fischer Brax x2400.2

          Comment


          • #6
            jeg husker det meste i hodet ,men jeg orker ikke skrive alt her, bedre om du ringer

            Comment


            • #7
              Kan ringe deg når jeg får ordnet slik at høyresiden min fungerer..

              Comment


              • #8
                Originally posted by autod View Post
                jeg husker det meste i hodet ,men jeg orker ikke skrive alt her, bedre om du ringer
                Husker det meste du Anders. Hørte att min gamle audi har vært på jore i vinter.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Danna View Post
                  Hei!
                  Hadde av sikringen foran i motorrommet i stad en liten stund. Da jeg skrudde på igjen var alle innstillingene Anders F hadde justert inn borte.
                  Noen som har notert ned sine innstillinger, som kanskje kan funke "litt" i det minste frem til det skal justeres på nytt og finjustere 13 august ?
                  driti ut hæheæhæeæheohhooheohoeoehoeo :P Åssen gåre med bil din?

                  Comment


                  • #10
                    Går bra med bilen Har fått justert litt grovt igjen nå..Morsomt å prøve å lære litt..Men blir nok bra etter den 13 august..
                    Håper iallefall å få gjort en god del med anlegget fra og med i morgen og ut uka..
                    Ellers med bilen generelt går det bra med..Den kommer snart i Max Power

                    Comment

                    Working...
                    X