Announcement

Collapse
No announcement yet.

Setetrekk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Setetrekk

    Hei!

    Denne er vell kanskje hovedsaklig til Installbay, men tar den her, så flere kan komme med innspill..


    Har dere (Installbay) noe som går å bruke til å trekke opp setene i bilen med?

    Noe som er veldig slitesterkt med andre ord.

    Om noen andre vet om noen sånne sider, så post de her er du snill

    Eller navn og nummer på eventuelle firma.

    Hovedsaklig blått skinn, men alt av interesse.. (så lenge det finnes i blått, skinn, eller begge deler)

    På forhånd takk!
    Mvh.
    Roy
    Mob: 40 30 99 06

  • #2
    Hallo!? :O
    Mvh.
    Roy
    Mob: 40 30 99 06

    Comment


    • #3
      Halla...
      VW/Audi ende-tusi-ast!

      Comment


      • #4
        vi har vel noe, men stort sett vinyl, å det er ikke best egnet, men ta kontakt med pål, han har en bekjent som er salmaker, mulig han kan bidra med noe

        Comment


        • #5
          Jeg ville absolutt sjekket ut ekte Alcantara. Har beige "full-Alcantara" i Integralen, og det er helt suverent! Nydelig å sitte i, meget slitesterkt, veldig lett å gjøre rent, og materialet puster slik at du ikke blir klam i hakket etter å ha sittet en stund. I tillegg har det god friksjon, slik at man ikke blir sittende å "skli" frem og tilbake"

          Setene på bildene er 17 år gamle...




          Engelske boyriven har mye forskjellig, tror til og med de har perforert Alcantara (små huller). Ca. 750 pr. meter har jeg hørt de skal ha, og det er billig for ekte saker, alle jeg har sjekket med her i landet skal ha 1400-1500 kroner...
          Last edited by epifant; 03-08-2007, 11:17.

          Comment


          • #6
            Tusen takk for svar!

            17 år?! hehe, holder i massevis da skjønner jeg
            Mvh.
            Roy
            Mob: 40 30 99 06

            Comment


            • #7
              Hupp, tenkefeil. De er 13 år gamle, det er bilen som er 17 år. Men de ser ikke ille ut til å være 13 år heller...

              Comment


              • #8
                Skal du trekke selv da eller?
                Bmw e34 520:
                Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                Comment

                Working...
                X