Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny GATEBIL BANE i Møre og Romsdal!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny GATEBIL BANE i Møre og Romsdal!

    Hei alle sammen!

    Regner med at det er en god del her som er interessert i gatebil og racing også, så jeg tenkte å dele nyheten med dere hva vi holder på med her.

    Dette kommer til å bli ett enormt prosjekt, det har fått enormt med støtte og omtrent bare positive feedbacks fra alle! Nå er prosjektet snart klar for bygging og det kan hende det blir begynt på allerede i år!

    Mer info står på facebook siden til klubben, legger ved link til den og alle de som er intressert må bare se den og bli medlem! her står det mer info om banen og størrelsen på prosjektet. det er verdt definitivt verdt en titt!

    http://www.facebook.com/home.php#/gr...id=43627516992
    Mvh Werner Harstad

  • #2
    Har dere kommet noe lenger i det siste da?

    Banen blir 2min fra hjemplassen min, så jeg skal ikke klage om dette blir en realitet

    Comment


    • #3
      Originally posted by InstallBay Tønsberg View Post
      Har dere kommet noe lenger i det siste da?

      Banen blir 2min fra hjemplassen min, så jeg skal ikke klage om dette blir en realitet
      det er vel ett møte igjen før vi får svar på når vi kan begynne og det er vel om ca en uke. mesteparten av papirarbeidet er unnagjort så prosjektet nærmer seg med stormskritt
      Mvh Werner Harstad

      Comment


      • #4
        Og jeg som trodde at Gatebil banen var strekningen Rindal-Surnadal

        Stå på dette blir bra !
        Mvh
        Lars Engen

        Comment


        • #5
          Originally posted by Engen Audio View Post
          Og jeg som trodde at Gatebil banen var strekningen Rindal-Surnadal

          Stå på dette blir bra !
          Hehe, det er stripa si det

          Er ganske bortskjemte mtp fine strekninger i Møre og Romsdal generelt

          Comment


          • #6
            Dette blir jaggu meg spennende ja

            Comment


            • #7
              Innkjøp av driftebil hvis det blir bane

              Comment


              • #8
                Originally posted by Stianuno View Post
                Innkjøp av driftebil hvis det blir bane
                Tror nok det er VELDIG mange flere som tenker det. Tror dette blir megapopulært mtp hvor stort motorsport-miljøet er i området. Tror de fleste vil ha en dedikert banebil og dermed også en bruksbil med mindre hk som også bidrar til mindre tullkjøring på veiene som også vil bidra til å senke de vannvittige ulykkestallene som er i området.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by InstallBay Tønsberg View Post
                  Tror nok det er VELDIG mange flere som tenker det. Tror dette blir megapopulært mtp hvor stort motorsport-miljøet er i området. Tror de fleste vil ha en dedikert banebil og dermed også en bruksbil med mindre hk som også bidrar til mindre tullkjøring på veiene som også vil bidra til å senke de vannvittige ulykkestallene som er i området.
                  Tror du dessverre er inne på noe akkurat der. Er sikkert mange med for kraftig maskin som "tester" de på veiene.
                  [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                  Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by InstallBay Tønsberg View Post
                    Tror nok det er VELDIG mange flere som tenker det. Tror dette blir megapopulært mtp hvor stort motorsport-miljøet er i området. Tror de fleste vil ha en dedikert banebil og dermed også en bruksbil med mindre hk som også bidrar til mindre tullkjøring på veiene som også vil bidra til å senke de vannvittige ulykkestallene som er i området.


                    Jepp, Og det håper jeg det er mange som gjør... Er snart ei dødsulykke i uka bare her i Romsdalen/Frena...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Stianuno View Post
                      Innkjøp av driftebil hvis det blir bane
                      Det er ikke noe "hvis" Det BLIR bane, rundt 4km lang og den blir ganske bred Det blir også glattkjøringsbane for lastebiler, dragstripe, traktorpulling(måtte dobbeltsjekke at det var 2 L`er der ) og mye annet. Hustadvika Motorsenter kommer nok til å dekke en god del av interessegruppene innenfor motorsport+ trafikksikkerhet og opplæring.

                      Det skal bli godt å få en plass der man kan kjøre så fort man vil uten å tenke på politi eller en bergvegg, trær eller mennesker man kan kjøre på dersom noe går galt.

                      Det kommer til å komme en egen webside for klubben etterhvert, men siden det er i begynnelse stadiet har vi ikke kommet så langt ennå. Men inntil videre får vi nøye oss med facebook sia, er litt trasig for de som ikke har facebook, men det kommer egen side!
                      Mvh Werner Harstad

                      Comment


                      • #12
                        Da mangler det bare en "orginasasjon" som tar vare på de som ikke driver med motorsport i ordets rette forstand.. De som tullekjører på veiene med andre ord.. Med det mener jeg at bana bør være åpen så ofte som mulig for at alle som vil kan kjøre der uten noe større vanskeligheter. førermøte og liten teknisk, så ut og kjøre..
                        sound.vision.soul

                        Type R

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by LLH View Post
                          Da mangler det bare en "orginasasjon" som tar vare på de som ikke driver med motorsport i ordets rette forstand.. De som tullekjører på veiene med andre ord.. Med det mener jeg at bana bør være åpen så ofte som mulig for at alle som vil kan kjøre der uten noe større vanskeligheter. førermøte og liten teknisk, så ut og kjøre..
                          Vi skal prøve å få d mest mulig tilrette lagt for det, men sånn som reglene innenfor motorsport har utviklet seg de siste årene (mer og mer strengt og mer papir) så kan det bli vanskelig, men vi skal gjøre vårt beste.
                          Og at de som tullkjører etter veien trenger en organisasjon, vel, dette prosjektet ble startet pga å få de som tullkjører etter veien til å ta ut fartsbehovet under kontrollerte omstendigheter. Motorsenteret har ungdommen og motorsport entusiaster i tankene og vil gi ett best mulig tilbud som gjør at de slipper å teste bilene etter veiene.
                          Mvh Werner Harstad

                          Comment


                          • #14
                            er det ikke noe slikt "run what you got" arangementer i norge?
                            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Defus View Post
                              er det ikke noe slikt "run what you got" arangementer i norge?
                              Hvis det ikke er det så er det jo mulig å lage ett sånt arrangement Spørs jo hvor rettferdig den klassen blir da
                              Mvh Werner Harstad

                              Comment

                              Working...
                              X