Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som kan anbefale et kurrant multimeter?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jøss,her var det mange innlegg Takker for stor respons.Da blir det nok biltemas mulitimeter til 399 kr.Tror nok det gjør jobben sin til mitt bruk

    Comment


    • #17
      I all verden, hva slags modell er det du har da? Mitt er lite og nett, og helfinansiert av jobben

      Originally posted by veegard View Post
      Fluke-meteret er jo en drøm å bruke, men det er litt stort og tungt, ikke noe vits i om du skal se om du har 12v eller ikkenoe liksom.
      Roar Sørlie
      Tlf 90127075
      Strandgata 26; mitt andre hjem :P

      Comment


      • #18
        Jeg bruker det til biltema, funker fint til mitt bruk som er bilstereo og til å sjekke om det er strøm på varmtvannsberedere på jobben... Funker fint til 109,-
        Jørgen Dyver - 95 78 60 52

        Comment


        • #19
          Originally posted by Vinje View Post
          Jøss,her var det mange innlegg Takker for stor respons.Da blir det nok biltemas mulitimeter til 399 kr.Tror nok det gjør jobben sin til mitt bruk
          evt. kan du kjøpe brukt.
          Masse brukt på ebay til en hyggelig pris. Det gjorde jeg, tror jeg måtte ut med 600,-
          Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

          Comment


          • #20
            Jeg husker ikke helt hvilket jeg har, ultramegamaxiuber-utgaven sikkert.. Helfinansiert av jobb ja.. Samme med loddebolten egentlig
            Men ja, det for 109kr ekke så gale, det gjorde jobben greit det.
            98' Audi A4
            Alpine 9887R/ Fusion Jonah Lomu 5.25" fjl525 / Genesis Profile Four / DynaBel BF4501 / 2x Image Dynamics V3 D2

            Comment


            • #21
              europris har ett som fungerer greit og er lite, husker ikke pris men trur rundt 100-200,-?
              Øyvind Kalbækken

              Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

              Comment


              • #22
                Jeg har en slik:
                http://www.tequipment.net/InstekGDM354A.html

                ..og er veldig godt fornøyd med det. Tror det koster rundt 500-700 kr.

                Meget fleksibelt instrument da det måler i tillegg til Strøm og Spenning: Kapasitans, Induktans og Hfe.
                Men det er ikke TRMS.

                Comment


                • #23
                  selv har jeg ett par multimeter fra biltema til ca 100lappen, og har også fluke til flere tusen, forskjellene var minimale på det jeg har målt innen bilstereo, og hadde glatt valgt ett biltemainstrument fremfor fluke.

                  Comment


                  • #24
                    Vi bruker biltemas variant på serviceverkstedet. Fungerer helt fint til vårt bruk.
                    Mvh
                    Pål Andréas Bryng
                    Bilstereosenteret.no
                    Vi forhandler bl.a.:
                    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                    Følg oss på Facebook
                    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                    Comment


                    • #25
                      Hmmmm...

                      Er jeg pirkete da når jeg har ett Fluke Foodpro plus termometer for kun å måle tempen på melka til dattera mi ??
                      Mvh
                      Lars Engen

                      Comment


                      • #26
                        Nå jobber vel du med noe kjøttgreier som jeg har forstått?

                        så er det vel noen greie kanaler du har fått det via tenker jeg
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • #27
                          Fikk en grei pris på det ja via levrandøren.
                          Mvh
                          Lars Engen

                          Comment


                          • #28
                            Hehe, jeg som trudde jeg var teit som fløy på byen med IR kamera til fluke for å se hva som var attraktivt å få med meg hjem :P
                            1993 BMW 318is coupe

                            Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

                            Comment

                            Working...
                            X