Announcement

Collapse
No announcement yet.

Høytalermerket Mission

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Høytalermerket Mission

    Hei!

    Hadde en forespørsel fra en kunde i går ang. noe DD utstyr. Når vi da utvekslet litt tanker om bilstereo osv, nevnte han at han hadde en aktiv 12" sub hjemme i stuen. Den var av merket Mission og han spurte meg om det var bra.

    Ettersom jeg ikke har hørt om det merket før, måtte jeg jo svare at det var jeg ikke klar over. Noen som vet om dette er et ordentlig merke eller kina?

    Vil jo gjerne kunne svare når kunder spør
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

  • #2
    Mission er et gammelt og veldig kjent merke innen hifi. Det er Engelsk
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Mission er vel britisk, og har tidligere laget mye bra. Sannsynligvis holder de fremdeles på med det, jeg har bare ikke like mye oversikt over hjemmehifimarkedet som jeg hadde før... På den tiden hadde de i hvert fall et samarbeid med elektronikkprodusenten Cyrus.

      Comment


      • #4
        Okei. Takk for svar.

        Holder heller ikke styr på hjemmekinofronten lengre. Blir rett og slett for dyrt å holde på med om man skal ha skikkelig trøkk og samtidig ordentlig fin lyd.

        Har et nokså fett oppsett selv, og rister i filler det meste, men har lite SQ og allerede kostet meg rundt 80 lapper
        Tidligere importør for Digital Designs,
        overtatt av www.dynaBel.no.

        Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

        Comment

        Working...
        X