Announcement

Collapse
No announcement yet.

Karosseriarbeid??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jobben i seg selv er nokså lett. Men det er å få det fint, riktig, rett, jevnt som er vanskelig. Jeg har jobbet mye med stål og kan med hånda på hjertet si at jeg ikke hadde klart jobben med tanke på å få det fint!
    Tidligere importør for Digital Designs,
    overtatt av www.dynaBel.no.

    Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

    Comment


    • #17
      Hmmm, hadde gutta på Tollamoen Køstom & Kaffe hatt noe fritid til overs så kunne det jo hende at de kunne hjelpe... Kan høre med de for moro skyld
      Mvh
      Lars Engen

      Comment


      • #18
        før du begyner,så ville jeg kontaktet biltilsynet for ombygging,om du har tenkt til og ha skilter på den.
        bare for sikkerhetskyld,så du ikke får noen ubehagelig overaskelser.

        tror nok også summen på dette blir rimelig høy,og tviler på at dem gjør dette på under 1 uke
        volvo s60
        vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
        Member of VW Audi Club Norwegen

        Comment


        • #19
          Originally posted by Hifonic View Post
          Helt ærlig ser ikke jeg heller hvorfor dette skal koste 30-40k!
          Det man trenger er jo to plater, en som blir "planet" og en som står i høykant og blir "bakveggen".
          Endelig noen som har forstått det!=)

          Men jeg kan se andres synspunkt også, med den andre løsningen.. Den er det nok en god del mere styr med. Er i første omgang den enkleste løsningen jeg vil ha..
          Mvh.
          Roy
          Mob: 40 30 99 06

          Comment


          • #20
            Originally posted by Engen Audio View Post
            Hmmm, hadde gutta på Tollamoen Køstom & Kaffe hatt noe fritid til overs så kunne det jo hende at de kunne hjelpe... Kan høre med de for moro skyld

            Jeg kjenner ikke disse gutta.. Hvem er det? Har de en internettside e.l.? Skal DU snakke med de mener du? Hehe, masse spm. her nå, men
            Mvh.
            Roy
            Mob: 40 30 99 06

            Comment


            • #21
              Originally posted by Engen Audio View Post
              Hmmm, hadde gutta på Tollamoen Køstom & Kaffe hatt noe fritid til overs så kunne det jo hende at de kunne hjelpe... Kan høre med de for moro skyld
              Ronny i flertall?
              Mvh Tony
              - The only road to take is perfection itself

              Comment


              • #22
                Når de på toyota orkanger bruker 2 uker på å skifte dør å lakke opp ei side på en opel astra, tror jeg at dette er en 4 ukers jobb minst..
                Mvh Even S. Jensen
                Tlf 41091189
                Digital Designs, nothing is even close!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by evensvee View Post
                  Når de på toyota orkanger bruker 2 uker på å skifte dør å lakke opp ei side på en opel astra, tror jeg at dette er en 4 ukers jobb minst..

                  For et verksted som kanskje har fulle dager fra før av, så kan det nok ta så lang tid ja. Spesielt om det ikke er "deres" merke en gang.. Ser du skriver at Toyota Orkanger fiksa på en Opel..

                  Det jeg, som sagt, håper på, er at en eller annen tulling med for mye fritid og god kunnskap om emnet, vil ta på seg jobben mot en god slant med penger=)
                  Mvh.
                  Roy
                  Mob: 40 30 99 06

                  Comment


                  • #24
                    Vil ikke tro du få noe særlig problemer med å finne noen som kunne tenke seg dette, du trenger bare å lete på rette plasser. Vil tro at det dukker opp en ærlig sjæl snart som kan hjelpe deg. Beklageligvis kan jeg fint lite om dette emnet selv, så jeg skal la være å uttale meg om pris etc..
                    Sture Vedal

                    Comment


                    • #25
                      Føler lakkering har veldig mye med merke på bil å gjøre...
                      Mvh Even S. Jensen
                      Tlf 41091189
                      Digital Designs, nothing is even close!

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by evensvee View Post
                        Føler lakkering har veldig mye med merke på bil å gjøre...

                        På fosen billakkering skulle jeg få en hellakkering til 3500,- ca. Dersom jeg gjorde alt forarbeidet selv. (jeg har egen lakk, derfor så billig)

                        Men det kan stemme det du sier.. Har tenkt tanken noen ganger selv også..
                        Mvh.
                        Roy
                        Mob: 40 30 99 06

                        Comment


                        • #27
                          Nå kjenner jeg ikke bilen eller luka det er snakk om.. men du må i hvertfall få sjekket opp om det du ev. må kappe vekk på siden er bærende konstruksjon. Hvis så er tilfelle så kan man glemme å få noe slikt godkjent (etter det jeg vet).
                          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                          Comment

                          Working...
                          X