Announcement

Collapse
No announcement yet.

Innestereo + TV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Innestereo + TV

    Heisann.. Spør om innestereo på ett BILstereoforum! =o Men som jeg vet har mange inne her peiling på innestereo også... så spørsmålet mitt er som følger:

    Skal bestille anlegg + tv tenkte jeg.. Budskjett 20.000,- +\- såklart.
    Kriterier er. 46" TV til rundt 10-12k. Bruk er mest film, men også en del spilling med PS3\PC.

    Anlegg: 5.1 oppsett. Film\spilling\musikk. Om jeg ikke handler hele 5.1 settet i en bestilling så skal det være gode muligheter for utbygging.
    Receiver og fronthøyttalere i første omgang.. Sub kommer senere, mulig jeg venter med center\bakhøyttalere og. (Jeg bare spør hva dere mener jeg) : )

    Har kikket på dette om noen lurer :

    TV: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=348192
    Anlegg: http://www.surround.no/product/46634...kke_Black.html

    Det jeg lurer på er altså, hva gir MEG mest for mine penger?

  • #2
    Den surround pakken gir deg sinnsykt mye og GOD lyd for pengene! Har selv de fronthøyttalerne der, og de spiller så pent at en skulle tro de koster minst 10x det de egentlig koster.

    Bruttern har en Samsung LCD tv, og den er det veldig bra bilde på. Selv har jeg LG, og jeg mener de gir mer for pengene hva bilde angår. Utseende på selve tv'n er jo klart bedre på samsung sine, men LG har bedre bilde i forhold til pris.
    Mvh.
    Roy
    Mob: 40 30 99 06

    Comment


    • #3
      Okay. Takk for veldig bra svar Det er jo bare noe jeg har lett fram som passet kriteriene mine det jeg satt opp. Helt andre forslag til elektronikk er også ønskelig. OM ikke dette er noe av det beste jeg får for de penga da^^Tror det meste man får kjøpt i dag er et STORT løft i forhold til mine 20år gamle Cv på en klæss røtin forsterker + en 32"CRT

      Comment


      • #4
        Hvis du ikke _må_ ha 46" har du jo 50 tommern fra LG til 9000, denne er 50" da.

        http://www.prisguide.no/product.php?productId=92774

        Eller så har du jo panasonic modellen til 10k,
        http://www.prisguide.no/product.php?productId=95435

        Vet at panasonicen er blandt de beste i prisklassen men ble usikker på LG'n men tror det var denne som hadde ca like godt eller bedre bilde som panasonicen.

        Det som er kødd med å kjøpe TV er at det ikke funker å se på skjermene i butikken, lysforholdene er veldig unaturlige og innstillingene på TV'ene er tilpasset for å skille seg ut, trekke folk.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Pappa View Post
          Det som er kødd med å kjøpe TV er at det ikke funker å se på skjermene i butikken, lysforholdene er veldig unaturlige og innstillingene på TV'ene er tilpasset for å skille seg ut, trekke folk.
          Også kjører veldig mange butikker med upscaling for å få best mulig bilde. Mange blir skuffa når de kommer hjem å kobler til sitt eget utstyr.
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #6
            Jepp. Jeg har ikke vært i noen butikk og sett på tv. Blir kjøpt over nett (mye av grunnen til at jeg spør om råd egentlig..). Har en kompis med 40" av den Samsungen jeg linka til og den falt i smak : ) Kjøpte og en 22" T220 til pcn for litt sia så da matcher designet og!! (haha)

            Comment


            • #7
              Hva med Receiver ? Noen forslag ?

              Comment


              • #8
                Jaja, da falt valget på ett par Dynavoice m65. Samsung 46" og Yamaha RX-V863 Black + kabler.. Greit og svi av noen tusen på en lørdags ettermiddag

                Comment


                • #9
                  Kan gi greie priser på TV til deg. Gi meg et modellnavn du bestemmer deg for, så tar vi resten på PM om du er interessert
                  Tidligere importør for Digital Designs,
                  overtatt av www.dynaBel.no.

                  Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                  Comment

                  Working...
                  X