Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skål !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • blei ei halv flaske med vodka i går kveld :P drukket som russerene drikker den. så kjekt å stå tilig opp idag
    Cerwin Vega! Pioneer

    Comment


    • Skål! Tre flasker Red Stripe, en Duvel, etpar pils, noen Long Island Ice Tea, etpar shots med noe som smakte eple, en tequila, to-tre flasker til med Red Stripe og litt mer Long Island... Hyggelig med gratiskvelder på byen
      Last edited by epifant; 30-01-2011, 04:56.

      Comment


      • red stripe liker vi helte i meg noen av dem selv jeg i går :P
        spiller: pioneer p88
        front: Hertz MLK 165
        sub: polk sr104 x2
        forsterkere: mosconi AS200.4 og dynabel 7501

        Comment


        • Nå er det snart på tide med en skål. Se så mye fint postmannen kom med


          Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

          Comment


          • Egenimport? ;D
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment


            • I wish.
              Monopolet har en fin nettbutikk. Fort gjort å trykke en gang eller fem for mye på den "legg til i handlekurv" funksjonen..
              Og så vet de jo å ta seg betalt for godsakene.
              Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

              Comment


              • Skåler med Gin og lemon, første gangen på to elns jeg tar meg en drink.
                Blir bare èn, da en god Bourgogne skal nytes til torsken om litt!

                Mvh
                Dag Johansen
                "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                Comment


                • Den Hennessyen er bare NAM NAM!
                  Hadde jeg bodd nærmere, hadde jeg invitert meg selv på besøk i aften :P hehe
                  Runar E. Olsen ~ Moderator
                  Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                  http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                  Comment


                  • Hennesyen der var en av de første cognac'ene jeg smakte som gjorde at jeg fikk litt sansen for brunt brennevin. Det er noen år siden nå.
                    Alt uten papp er testet sålangt, og hennesyen har en delt sisteplass med whyte and mackay whisky'n.
                    Alt for mye karamell i hennesyen, bache og braastad er vesentlig bedre.
                    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                    Comment


                    • Skåler med en Duff av alle ting i kveld
                      kan si det blei litt impuls handling når jeg fant noen flasker av den i den lokale butikken her
                      Spiller: Pioneer p6600DVD
                      Frontsett: Seas Lotus Performance
                      Sub:Morel Elate Sw10

                      Comment




                      • Skåler til med et glass fylt med Johnnie Walker green label.
                        Mvh. Damir

                        Comment


                        • Sjenker en skål for Sandefjord!
                          VW Corrado - Prosjekt bil
                          Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                          It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                          I´m BANKRUPT - A G60 owner

                          Comment


                          • Skåler med Mack ICE nå, men senere, Captain Morgan og Cola
                            Runar E. Olsen ~ Moderator
                            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                            Comment


                            • har nå skålet med sprit å battery i 4 dager, så nå er halsbrannen på plass!
                              meeeeen, godt det er snart helg
                              4x18" LIB i Connect. (har hatt 6x18"i mondeo, 4x15 B2 i fiesta, osv)

                              Vil man så får man til det meste!

                              Comment


                              • Æsj fy fan.

                                Skålet heller med en cola & vikingfjord. her
                                Bmw e34 520:
                                Fountek FR88EX & Peerless SLS213 powered by Audison

                                Comment

                                Working...
                                X