Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skål !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • må vel klaske sammen en liten jordbærmojito for å teste da har ikke drukker mojito siden i brussel i fjor når vi laga en 3liters mojito(ble litt lei på slutten)

    shots går jo lett ned når man er i nachspielmodus i godt lag, men er jo ikke noe å starte med,har blitt for gammel
    ikke som før i tia når man handla inn en dunk 96% av gangen :P
    Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

    Comment


    • Nyter en Nøgne Ø - Two Captains Double IPA som er vinneren av NM i hjemmebrygging som får lansere sitt produkt på Nøgne Ø og Vinmonopolet.
      Mvh
      Lars Engen

      Comment


      • Nøgne Ø - IPA er digg, må få testa Captains Double IPA en dag
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • Originally posted by Engen Audio View Post
          Nyter en Nøgne Ø - Two Captains Double IPA som er vinneren av NM i hjemmebrygging som får lansere sitt produkt på Nøgne Ø og Vinmonopolet.
          Var det den som kosta 100,- flaska?
          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

          Comment


          • Ser at det er mange her som drikker "uvanlig" øl enn meg her.
            Og tenkte jeg skulle prøve noe nytt.
            Liker f.eks Mack Pilsner og Arctic Beer. Golsche (eller hvordan det skrives) er også en god øl.

            Noen som kan anbefale en god øl utav disse?
            http://www.vinmonopolet.no/is-bin/IN...8l%3B%3C+80.00

            Alt de har på nærmeste Vinmonopol.
            Runar E. Olsen ~ Moderator
            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

            Comment


            • Originally posted by GENEXXA View Post
              Ser at det er mange her som drikker "uvanlig" øl enn meg her.
              Og tenkte jeg skulle prøve noe nytt.
              Liker f.eks Mack Pilsner og Arctic Beer. Golsche (eller hvordan det skrives) er også en god øl.

              Noen som kan anbefale en god øl utav disse?
              http://www.vinmonopolet.no/is-bin/IN...8l%3B%3C+80.00

              Alt de har på nærmeste Vinmonopol.
              Dø. Dø en sakte død!
              Man kan seriøst ikke like MACK ARCTIC BEER?!

              Det er det dårligste øllet som noen gang er.. framstilt syntetisk.
              *grøsse*
              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

              Comment


              • Liker f.eks Mack Pilsner og Arctic Beer. Golsche (eller hvordan det skrives) er også en god øl.
                Dette går ikke under "uvanlig" Øl i min bok dessverre.
                Må være litt mer eksotisk :P

                Men handla en Nøgne Ø Vit isted, litt kjedelig versjon siden den er handla i daglivaren, men hveteøl er fint
                Mvh
                Rolf Try Nygård

                Comment


                • grolsch som han refererer til er da en grei øl, men jeg drikker heller Maas, det er en hærlig pils

                  prøvde meg på no hjemmebrygget her for noen år siden og fikk en god øl som sto i ca 14%
                  jeg sluttet med dette når jeg fant ut at man ble null-motorikk full av den uten å i det hele tatt være påvirket i hodet
                  Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                  Comment


                  • neptyr, du har vell missforstått meg her. Siden jeg nevner helt vanlige typer øl. Så er jeg ute etter mer uvanlig øl, eller mer eksotisk.

                    Var på polet og handlet Gull Mack og Rip Tide Stout. Var så mye og velge i. Så endte opp med de.
                    Får håpe de er god.
                    Runar E. Olsen ~ Moderator
                    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                    Comment


                    • Originally posted by GENEXXA View Post
                      neptyr, du har vell missforstått meg her. Siden jeg nevner helt vanlige typer øl. Så er jeg ute etter mer uvanlig øl, eller mer eksotisk.

                      Var på polet og handlet Gull Mack og Rip Tide Stout. Var så mye og velge i. Så endte opp med de.
                      Får håpe de er god.
                      Aha!

                      Vel, da er det fantastisk mye å velge mellom, tror du må spesifisere mer smaken du liker

                      Jeg er sucker for Murpheys Red f.eks.
                      Ikke så spennende, men knallgodt.
                      Mvh
                      Rolf Try Nygård

                      Comment


                      • Til maten i kveld blir det en Lagunilla Reserva 2005 Skål!!!
                        Mvh Tony
                        - The only road to take is perfection itself

                        Comment


                        • guttungen i seng her nå så da tar far en smirnoff blandet med urge og isbiter. Ikke så spennende men sabla godt
                          Ole Petter Holelien
                          Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                          Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                          Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                          Comment


                          • Av de du lister opp kan jeg anbefale Budweiser Budvar (har ikke noe med amerikansk Budweiser å gjøre), Duvel og Erdinger Weißbier. Men jeg oppfordrer deg til å prøve andre også, jeg har fremdeles til gode å kjøpe en flaske lyst øl jeg ikke synes var ålreit. Og selv om jeg liker ett øl kan du foretrekke et helt annet.

                            Endel dagligvarebutikker som Ica Maxi og Rema 1000 har også endel bra, som bl.a. Red Stripe (favoritt-sommerølet mitt), div. Nøgne Ø (Havrestout + sjokolade er digg), Jacobsen, Bernard, Kronenbourg osv.

                            Nattevakt i dag, så ikke no øl på meg

                            Comment


                            • Originally posted by Judys Bilstereo View Post
                              guttungen i seng her nå så da tar far en smirnoff blandet med urge og isbiter. Ikke så spennende men sabla godt
                              Jøss, har jeg ikke tenkt på! Urge er jo kongebrusen, og jeg liker ikke engang brus!

                              Skal prøves snart!

                              Comment


                              • Kvinnfolkfri! \o/

                                Da jekka vi en flaske "Campo Viejo Reserva" - nå ekke jeg noen utprega vinperson, men frykter denne flaska går ned!
                                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                                Comment

                                Working...
                                X