Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skål !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Takk for det. Ja det er utrolig godt øl. Oppdatering skal alle få, henger litt etter på det i grunn, skjedd en del mer nå. Men har rett og slett ikke hatt tid. Tida har gått i jobb, spise, sove og noen ganger jobbing på kassen.
    Mvh. Damir

    Comment


    • Blander på meg en dram nå ! som består av sprite(brus) juice(appelsin) & monter(energidrikk) med hjemmebrent ! SKÅL!!!!
      Mvh
      Andreas Moen Sæterbø
      Golf mk2
      Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX

      Comment


      • eneste som mangler er fanta exotic så har du blanda all normal blandevann.
        Mvh. Damir

        Comment


        • Har akkurat vært i sverige og kjøpt et brett av disse krutt på boks?
          Mvh
          Asbjørn Aarø
          2000 Mitsubishi Galant 2.0 GLX + Kicker+ Kenwood + B2 +++

          Comment


          • usj, så sterkt øl smaker piss synes jeg...

            Comment


            • enig, sterkeste jeg liker til nå er MARIESTAD OLD OX på 6,9 %. Veldig godt øl, sterkt men bra smak.


              Ble en slik i kveld:
              Mvh. Damir

              Comment


              • Da er det på'n igjenn vettu Blander idag med juice(appelsin) og husholdningssaft og hjemmebrent ! SKÅL!!!!
                Mvh
                Andreas Moen Sæterbø
                Golf mk2
                Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX

                Comment


                • Originally posted by halseth View Post
                  usj, så sterkt øl smaker piss synes jeg...
                  Du må teste Stockholmer 7,4%
                  Den er faktisk god

                  Kan sende med 2 stk hvis du får finger'n ut og bestiller Fi'n
                  Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                  [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                  Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                  Comment


                  • Originally posted by ugn View Post
                    Du må teste Stockholmer 7,4%
                    Den er faktisk god

                    Kan sende med 2 stk hvis du får finger'n ut og bestiller Fi'n
                    Hahaha, litt billigere å kjøpe 2 øl da

                    Comment


                    • I kveld er det Marqués de Cáceres i glasset her. Ikke noe kompliserte greier, men god og lettdrikkelig.



                      Gleder meg til å ta hull på flaskene med Chimay Blue (9%!) og 77 Lager som står i kjøleskapet og venter...

                      Comment


                      • 9%
                        her er en på 32% btw
                        http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/s...st/8380412.stm

                        hardcore øl vil jeg påstå


                        tuborg lime cut på meg, som egentklig ikke liker øl.. Men tror det blir og holde seg til corona og miller..
                        sound.vision.soul

                        Type R

                        Comment


                        • drakk 4 øl og 2 drammer igår å er dårlig idag. tipper det er ett tegn på att jeg begynner å bli gammel :P
                          Cerwin Vega! Pioneer

                          Comment


                          • Originally posted by Reimers View Post
                            drakk 4 øl og 2 drammer igår å er dårlig idag. tipper det er ett tegn på att jeg begynner å bli gammel :P
                            Jesus! Det er takk og lov ikke bare meg!
                            Drakk 4-5 øl og 2 drinker i går.. spydde som en elg! Skjønner ikke hva som skjedde
                            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                            Comment


                            • Drakk 12 halvlitere i går, kunne ha tatt salto når jeg sto opp i mårrest Det er fint det.

                              Mitt triks, drikker en liter med piss lunka vann før jeg legger meg, funker hver gang, men må pisse noe jævli når jeg våkner

                              Comment


                              • Originally posted by LLH View Post
                                9%
                                her er en på 32% btw
                                http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/s...st/8380412.stm

                                hardcore øl vil jeg påstå


                                tuborg lime cut på meg, som egentklig ikke liker øl.. Men tror det blir og holde seg til corona og miller..
                                Hmm, skal vi nesten doble de 32 prosentene (opp til 55%) og putte ølet på en flaske som det er tredd et utstoppet dyr nedpå? DA snakker vi hardcore øl!



                                http://www.bbc.co.uk/news/uk-scotlan...tland-10725024
                                [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                                Comment

                                Working...
                                X