Announcement

Collapse
No announcement yet.

ferrari 355 replica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ferrari 355 replica

    Nå er det sånn att jeg ikke pleier og like replica'er da det aldri blir det samme som og ha en riktig.

    men jeg må si denne ligna litt:
    http://www.youtube.com/watch?v=z6djs...next=1&index=5
    men hvem vill ha en fake ferrari? ikke jeg i alle fall:P
    Last edited by duality; 27-02-2009, 00:59.

  • #2
    så det var feil link så endra det nå
    og det var en 360 ikke 355

    Comment


    • #3
      Jeg stiller meg litt undernde til om dette faktisk er tilfelle. Se hvor lave disse bilene er i nesa. Ville du fått plass til en motor under pansere foran? Hva med radiatoren, den må være ekstremt lav?

      Hva har de gjort i bakruta, der man normal ser motoren i en 360?
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #4
        Jeg har vanskeligt for og tro at det en gang har vert en Peugeot 406

        Comment


        • #5
          den gule er replica og den rød er orginal:P

          tror dem har flytta motorn bak.. er ikke mye igjen av peugoeten i alle fall:P

          Comment


          • #6
            Originally posted by duality View Post
            den gule er replica og den rød er orginal:P

            tror dem har flytta motorn bak.. er ikke mye igjen av peugoeten i alle fall:P
            Nei, de må ha bytta bremser, hele interiøret ++++ for å klare å lure noen.

            Men hva når de starter opp? Må høres litt teit ut med en 360 med 4syl!! I bestefall V6 i enn 406
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #7
              det er ett firma som lager dem, det de virker som de gjør er og ta avstøpninger av orginale...
              så det er en billig glassfiber karosseri på en helt annen bil, for og ikke glemme att interiøret er fra peugoet...

              Comment


              • #8
                Husker en gang i "gamledager" så sto det en Ferrari 328(?) bygget på en Pontiac Fiero til salgs i et av bruktbilbladene.

                Nederst i annonsen sto det "jentene ser ikke forskjell"
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                Comment


                • #9
                  epic!

                  fiero'en og mr2 er populære og bygge om da de allerede har midt plasert motor..

                  men følelsen kan da ikke være der, du vet att det er en fake.. en stor del med og ha en ferrari er gleden man får ved og faktisk eie en ferrari.. og den kjører ikke som en ferrari heller, bare ser ut som en.. er bare for og vise seg fram for alle som ikke vet att det er en fake xD ser ikke gleden med det ass xD

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by InstallBay View Post
                    Husker en gang i "gamledager" så sto det en Ferrari 328(?) bygget på en Pontiac Fiero til salgs i et av bruktbilbladene.

                    Nederst i annonsen sto det "jentene ser ikke forskjell"
                    Med mindre det er laget mange av de 328 replicane bygget på pontiac kan jeg bare informere om at jeg har stått og klådd på den. Den ser ikke pen ut i dag i alle fall.

                    Måtte bare si det..
                    [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by InstallBay View Post
                      Jeg stiller meg litt undernde til om dette faktisk er tilfelle. Se hvor lave disse bilene er i nesa. Ville du fått plass til en motor under pansere foran? Hva med radiatoren, den må være ekstremt lav?

                      Hva har de gjort i bakruta, der man normal ser motoren i en 360?
                      http://www.extreme-sportscars.com/360/home_360.htm

                      Her har du byggebilder av prosessen
                      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                      Comment

                      Working...
                      X