Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som gidder å sette opp et forslag til anlegg?:)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som gidder å sette opp et forslag til anlegg?:)

    Hei..Jeg er ny igrunn. Noen som hadde hatt lyst til å sette opp et forslag til anlegg for meg ? 1 stk 12" basser + Kasse. (spiller trance, og rap..) Aner ikke om lukka eller bassrefleks kasse er best til dette..;S Forsterker må jeg ha. Frontsett. + kabler og nødvendig utstyr.. Skal spille litt høyt med litt basstrykk Budsjett ca på mellom 7-10tusen kr ... Lærlinglønn woohoo.. Bare for å få en start på anlegget
    På forhånd, takk til de som gidder!

  • #2
    uten å vite hvordan bil du har så er det vanskelig å komme med en nøyaktig anbefaling, men dette oppsettet spiller bra i de fleste biltyper.

    Fusion
    PP-AM10001 monoblokk kr 3199,-
    PP-SW12E 12" bass kr 1999,-
    BBS1212-L 12" lukket kasse kr 699,-
    PP-AM9008 2-kanaler kr 2899,-
    PP-CM65 6" komponentsett kr 1799,-
    Pioneer
    DEH-P40MP cd-spiller kr 1599,-

    Påberegn ca kr 2-2500 kr i kabler.

    Dette var bare et eksempel og du får helt sikkert et hyggelig tilbud på dette hos en av våre forhandlere. Eller du kan ta kontakt med InstallBay Hamar, de har knakende bra tilbud på basspakker nå, flere forskjellige å velge mellom.
    Last edited by Bilstereosenteret.no; 20-06-2007, 16:59.
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Takker for raskt svar. Men den PP serien har jeg aldri hørt noe kommentarer på da.. skal se litt på det. Flere merker ?

      Comment


      • #4
        Om du vil gjøre et ekstremt godt kjøp, har jeg litt varer i butikken som går veldig billig, men neste uke forsvinner dem ut av butikken (ikke GZ forsterkerne).

        Jeg har en forsterkerpakke bestående av 2 stk Ground Zero Forsterkere. Disse er: GZHA4150 og GZHA2250. Pakkepris 5000,-

        Dette er en 4 kanaler, og en 2 kanaler. Du kan da enten velge å brokoble 4 kanaleren for å få mye effekt til ett komposett forran, eller du kan velge å ha et sett bak også. 2 kanaleren brokobler du for bassdrift.

        Som bass anbefaler jeg Rainbow Hurricane 12" Dette består av Hammer 12" i bassreflekskasse, og har vunnet flere tester og utmerkelser. Spiller detaljert og med autoritet. Pris: 1300kr

        Til komponentsett kan jeg anbefale Rainbow Profi CS 265. Settet er blandt de mest roste høyttalersettene på markedet.

        Priser: Profi: 2800,-

        Pris totalt: kr 9100 m/profi Kr 10.000 med kabler og tilbehør.

        Ikke la deg lure av de lave prisene på Rainbow. Dette er dyre produkter, og blandt de mest ansette høyttalerne på markedet. Profi settet koster ca 5800 i Sverige for å gi et anslag.

        Vil du ned i pris, kan jeg tilby Rainbow SLC265 Kick som er et komposett optimert for ekstrem mellombassgjengivelse. Dette kan fåes for 1400kr.

        Må du ha spiller i tillegg, kan andre pakketilbud ordnes.

        mvh

        Glenn
        Glenn Solie

        Frittstående konsulent

        Comment

        Working...
        X